سلام

من چهره م نسبت به سنم کمتر میزنه، حداقل 10 سال، در صورتی که سنم بالای بیست و پنج هست، تا بهم میرسن اولین سوالی که میپرسن اینه که کلاس چندمی؟ شاید واسه بعضی ها جالب و هیجان انگیز باشه, اما واسه من نیست .

مخصوصا زمانی که فکر میکنم کسی منو واسه ازدواجش انتخاب کنه که ازم کوچیکتر باشه و این چیزیه که اصلا دوست ندارم اتفاق بیافته، ریز نقشم با قد 1/50 . حالا از شما میخوام بپرسم که به نظرتون چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟ اهل آرایش غلیظ هم نیستم. 

ممنون

مرتبط:

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)