سلام

من یه دختر تحصیل کرده ام 27 سالمه و تحصیلات عالیه دارم. من از لحاظ جنسی خیلی گرمم و همین شده مایه همه دردسرهام. خواستگار دارم امّا خب موردی که خانواده م و خودم هم بپسندیم نبوده تا حالا. البته بیشتر خواستگاران من از دانشگاه هستند و خانواده م هم مخالف ازدواج من با دانشجو هستند.

حوالی دی ماه بود که با یه آقایی از طریق نت خیلی اتفاقی آشنا شدم اولش فکر کردم ایشون مذهبی اند و من هم تا قبل از ایشون اصلاً تجربه رابطه نتی نداشتم و با هیچ پسری ارتباط نداشتم. خوب هر دو نفر مون دور از خانواده بودیم اکثر شب‌ها ان می‌شد و حرف می‌زدیم. تا اینکه چت ما تصویری شد و من بی روسری جلوشون ظاهر شدم.

نمی دونم چم شده بود امّا مسخ شده بودم انگار..این ارتباط نزدیک تر شد تا از من درخواست کرد بالاتنه مو ببینه و من احمق قبول کردم دروغ چرا برام لذتبخش بود از بدنم تعریف می‌کرد من استیل خیلی خوبی دارم با حرف هاش واقعاً تحریکم می‌کرد و به من لذّت می‌داد امّا این قدر بعدش حس گناه می‌کردم که حاضر بودم بمیرم..تو یکی از همین شب‌ها متوجه شدم متاهله این آقا.

دنیا رو سرم آوار شد بهش گفتم من غلط کردم آقا برید گفتش بیا محرم شیم. آرومت می‌کنم نمی ذارم به بکارتت آسیب برسه امّا کاری می‌کنم که تو بغلم آروم شی..بذار منم آروم شم خانومم سرده الآن که کنارم نیست..

من واقعاً از تحمل کردن این غریزه خسته شده بودم قبول کردم که محرم شیم امّا از اون جایی که خدا می‌خواست ما تو دو تا شهر خیلی دور از هم بودیم و نشد من برم پیشش..

خانومش بعد یه مدت اومد پیشش و ارتباط ما کم شد..ولش کردم ازش حلالیت خواستم و توبه کردم امّا به یه هفته نکشیده بر می‌گشت و می‌گفت نمی تونم ازت چشم بپوشم و منم دوباره رامش می‌شدم.

تو ماه رمضون اومدم توبه کردم گفتم خدایا می دونی من خیلی دوسش دارم امّا به خاطر تو دل می‌کنم ازش..شب‌ها تو تختم فقط زار می‌زدم حالم از خودم بهم می‌خورد و همچنان حس می‌کنم  آدم تهوع آوری هستم. من تجربه هیچ ارتباطی رو با نامحرم نداشتم به خاطر همین وابسته اش شدم شماره همدیگه رو داریم..تو ایمیلم بلاکش کردم که حتی نتونه ایمیل بده بهم زنگ زد گفت کجایی چرا خبری ازت نیست...میپیچوندمش و جوابش رو سر به هوا می دادم.

همیشه آرزو داشتم همسری پاک نصیبم شه چون واقعاً پاک بودم..همیشه می‌گفتم باید خودم رو کنترل کنم  از سهم همسرم ندزدم باید بذارم همه لذّت رو با اون تجربه کنم. امّا الآن ببینید به چه روزی افتادم 

شب‌ها همه ش تو فکر رابطه جنسی ام..خودارضایی نمی کنم امّا تمام فکرم شده همین مسئله

دوباره این پسره برگشته..خانواده م رو دیدگاهشون مصر هستند و همچنان حاضر به کوتاه اومدن از معیارهاشون نیستند

من هر شب تو عذابم و شرمسار از خدا..حس می‌کنم لیاقت یه همسر پاک رو ندارم..زیبایی مو یکی غیر همسرم دیده...صدای لذّت یکی دیگه رو شنیدم وقت دیدن بدنم...

من یه آدم نفرت انگیزه م که لایق یکی شکل خودم هم یکی که ظاهرش بغایت مذهبی باشه امّا باطنش نه..

دوستانم یکی ازدواج می‌کنند و من افسرده‌تر از دیروز میشم..خدا عادله کارش رو حساب کتابه نمیاد همین طوری یه ناپاک رو قسمت یه آدم پاک کنه...یه زمانی وقتی کسی می‌گفت اگه شوهرم بپرسه قبل من با کسی ارتباط داشتی با خودم می‌گفتم مگه میشه آدم با کسی غیر شوهرش حتی قبل ازدواج ارتباط داشته باشه..چه سوال مسخره‌ای..معلومه آدم باید خودش رو نگه داره...

امّا الآن دلم میلرزه درسته ارتباط من کاملاً نتی بود حتی یه بار هم همدیگه رو ندیدیم از نزدیک امّا نفس عمل که فرق نمی کنه..

حس می‌کنم تنهایی سرنوشت محتوم منه و باید باهاش کنار بیام..من لعنتی خاک بر سر نمی دونم با این میل جنسی ام چه کار کنم چرا آخه باید من این قدر گرم باشم چرا باید این قدر تو عذاب باشم

بهم بگید چطور از شر اون آقا راحت شم..امروز دوباره ایمیلش رو باز کردم نیم ساعت نشده بهم پیام داد بیا چت امّا خدا رو شکر نتونست بیاد خودش

چه کار کنم که بتونم هم خودم رو کنترل کنم هم بتونم توبه کنم یه توبه نصوح؟ 

(باید بگم اصلاً اهل داستانها و فیلم‌ها و عکس‌های مستهجن نیستم. به روابط زناشویی دوستانم اصلاً دقیق نمی شم حتی اگر بحثش پیش بیاد میرم بیرون یا این قدر سرخ میشم که خودشون تمومش می‌کنند و همیشه میگن فلانی خیلی خجالتیه تو این مسائل) 



برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه)