سلام به همگی

می‌خواستم راجع به این صحبت کنم که شیوه‌ی انتقال یا القا عواطف یک هنره، حتی اگه داخل دایره عرف باشه؛ یکی بود از ایشون خوشم می اومد حتی به ایشون ابراز هم کردم بیش از یک بار هم بود، کلهم بی خیالش شدم رفتم رو حالت دایورت، یک دفعه از ماه‌های بعدش دختره عین دیوونه ها داشت نگام می‌کرد و تا یک حدی هم تلاش می‌کرد.

هر جا من حضور پیدا کردم اون هم بیشتر حضور پیدا می کرد در حالی که قبلا خلافش بود، حالا برام مهم نیست چون از طرفش تحقیر شدم قبلاً و یک جور دیگه بود طرف، این به این معنی نیست دختران ناز کردن رو با تحقیر و بی ارزش جلوه دادن طرف اشتباه بگیرن،‌ فقط از عزت نفس پائین بر میاد.

دوست داشتن دو طرفه است نمی شه توقع داشته باشید فقط پسره تلاش کنه، شما مجسمه نیستید، انسانید، به خاطر همین یک موهبتی به انسان داده شده بتونه محبت رو دریافت کنه بعدش اگه واقعاً احساسی داشت اونم انتقال بده یا القا کنه.

باید قبول کنیم که دیگه پای مدرنیته وسطه و سنت فقط نیست حداقل چیزی که یک پسر برای یک پیوند عاطفی می خواد اینه که اگه ابراز علاقه کرد بالاخره مطمئن بشه طرف مقابلش هم حسی بهش داره و اگه نداره واضح و بی برو برگرد بیانش کنه.

خلاصه ابراز احساسات فقط برای پسر نیست برای دخترم هست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)