سلام

من یه پسر ۳۳ ساله‌ام و گلوم پیش یه دختر ۱۸ ساله گیر کرده ؛ لطفاً قبل قضاوت‌ها به طور کامل شرایطم رو بخونید.

من یه آدم تحصیلکرده و کاملاً امروزی هستم.

عاشق سینما ، نقّاشی ، شعر ، رمان و ...

به شدت اهل سفر هستم و اهل پول خرج کردن و لذّت بردن از زندگی ، در عین حال اصلاً ولخرج هم نیستم ولی معتقدم باید بهترین کیفیت ممکن رو در زندگیم و زندگی همسرم خلق کنم.

بسیار اهل بگو بخند و وقت‌گذروندن با همسرم خواهم بود و تا جایی که بتونم و کار اجازه بده ، حتما کافه ، سینما ، پارک و ... خواهیم رفت.

کاملا متوجه هستم که یک دختر محجبه و مومنه ، چقدر براش توجه همسرش مهم هست ؛ برای همین به خودم قول دادم که هر روز و هر ساعت اون قدر با توجه به زیبایی‌هاش و نیازهاش و غم‌هاش بپردازم که احساس کنه خوشبخت ترین دختر دنیاست.

خودم پسر به شدت رمانتیکی هستم و قرار نیست ادا در بیارم بلکه واقعاً به ظرافت زنانه آگاهم و می دونم که باید حتّی یک لحظه هم ازشون غافل نشد ، به صورت ویژه در ایّام عادت ماهانه.

فرد مقیدی هستم و دارای تقیدات کامل به نماز ، روزه ، خمس و ... .

پر از شور و هیجانم برای زندگی و بسیار هم این دختر رو دوست دارم.

آدم فهیمی‌ام در زندگی و کاملاً با توجه به ذهن باز و سرزبونی که دارم و پوشش و رفتار محترمانه‌ای که دارم ، اون دختر کاملاً می تونه از کنار من بودن و نشون دادن من به دوستان هم‌سنش احساس سرفرازی کنه...

البته از لحاظ چهره ، بچه خوشگل محسوب نمی شم ولی از اون معمولیای خوب هستم که کاملاً میشه بهشون دل بست.

به نظرتون

این دختر حاضر میشه که بنده برم خواستگاریش؟!

نظر شما چیه در این باب؟

ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)