سلام به همگی

من سوال ندارم این فقط یه هشدار به دخترای ایرونیه

امروزه شاهد این هستیم که خیلی از پسرا گیر دادن به هیکل  و اندام و زیباییه ای دختر ،‌ خب فکر میکنید ریشه اش از کجاست؟ خب مشخصه از خود دختراست

ای دخترا چرا میاین اینجا مینویسین من گلوم فلانه من لبام بزرگه بنظرتون ممکنه شوهرم بدش بیاد؟

من فلانم من اینجای بدنم ایراد داره.

بله همین کارا رو میکنین و همین حرفها  رو میزنین و ارزش خودتون رو پایین میارین ، اصلا آدم حس میکنه زنای ایرانی و دخترای ایرانی وسیله دست مردا شدن اونوقت ما میگیم غربی ها زن رو وسیله کردن.

دخترا! ارزش خودتونو پایین نیارین که پسرا جرات کنن اینقد راجب قیافه شما یا زیبایی های اندام و ظاهر شما نظر بدن.

متاسفانه اینقدر بعضی نه همه پسرای ما ، هوسران شدن که حتی به داشتن قوس کمر دختر هم گیر میدن.

آدم میخواد سرشو بکوبه به دیوار .

پسرا هم از یه طرف دیگه مثلا یکی میاد میگه من بدنم مو داره و ... یا دختره میگه بدنم خط داره. آخه شما چی فکر میکنین واقعا باورم نمیشه انگار دارم خواب می بینم این چیزا رو تو سایت خوندم ولی شایدم واقعا خواب باشم!!!!!

"دختر کبریت فروش"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)