سلام
من دانشجوی دکتری هستم. در شهر تهران درس میخونم. یکی از همکلاسی هام ازم خواستگاری کردن. ما تا الان ایمیلی حرف زدیم!!!! البته توی کلاس هم دیگر رو می بینیم ولی به روی خودمون نمیاریم!!!! نمی دونم چرا اینطوری شد .از اولش بد شروع کردیم یعنی وسط ایمیل درسی نوشت من به شما علاقه دارم و خجالت میکشم رو در رو بگم. اینجوری من جواب دادم اونم هی جواب داد. ایشون هم خیلی مذهبی هست و خیلی هم معروف هستن توی دانشکده.
 الان ایشون میگه بیا قبل خواستگاری یک یا دو جلسه حضوری حرف بزنیم و بعد خانواده ها رو در جریان بزاریم. هر دو مال دو تا استان جدا هستیم که فاصلشون زیاده. خانواده ها خبر دارن فقط گفتن به توافق اولیه رسیدین ما وارد میشیم.

الان مشکل من اینجاست که کجا بریم صحبت کنیم؟ من دختر مذهبی و چادری هستم نمیتونم برم کافی شاپ.. کافی شاپ های دور بر دانشگاهمون تیپ های امروزی هستن  (از پشت شیشه دیدم).  توی دانشگاه هم جرات نمیکنم چون می ترسم کسی  متوجه بشه و بعدش آبروریزی بشه برامون.

دانشکده ما خیلی کوچیک هست و همه زود خبردار میشن. کسی رو هم در تهران ندارم. دختری هم نیستم با پسر برم پارک... یعنی از این کارها تا حالا نکردم. حالا چی کار کنم. جایی هست محترمانه یکی دو ساعتی حرف بزنیم؟
یه راهنمایی می کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)