سلام همگی
یکم دلم گرفته بود میخواستم حرف بزنم...
نزدیکه عیده، همه دنبال چیزای نو میگردیم، آبچیا،خیلی دوست دارم بدونم موقع خریدن مانتوها و شلواراتون به فکر چی بودید؟ روی تنتون قشنگ تر وای میسه؟ رنگش بیشتر بهتون میاد؟ اندامتونو بهتر نشون میده؟ و...
اون لحظه به اینم فکر کردین که ممکنه با انتخابتون دل خداتونو بشکونید؟ . کاری که از دست من برمیاد از دست شما هم برمیاد،اگه من میتونم دو تا نخو بهم گره بزنم شما هم میتونید، و منی که نمیتونم یه یخچالو تنهایی بلند کنم شما هم نمیتونید!

پس چه دستی بجز خدا توانایی گرفتن دستای ما برای انجام دادن کارای سختو داره؟ موقعی که گره ای میفته توی کارمون با این اوصاف رومون میشه دستامونو بگیریم بالا ؟ رومون میشه وقتی به حرفاش بی اعتنایی کردیم ازش بخوایم به حرفامون توجه کنه؟ چقدر خوب میشه تو اینجور مواقع بدون شرمندگی و با سربلندی دستامونو بگیریم بالا بگیم خدا جونم منو ببین، مگه من بندت نیستم؟ مگه نمیگی خیلی دوستم داری؟ تویی که از رگ گردنم بهم نزدیک تری... دردمو میدونی! دستای خالی مو ببین، خودت پرش کن یا الرحم الراحمین! کسی غیر تو رو ندارم اخه!

مگه تو نگفتی تنها یاور بندم منم؟ مگه تو نگفتی خلاف وعدم عمل نمیکنم؟ (الله لایخلف المیعاد) اون موقعس که اگه حرف گوش کن باشی خدا هم به غیر ممکنت میگه کن فیکون! ولی خیلی پیش میاد،با اینکه ما بدی کردیم بازم خدا رومونو زمین نمیندازه .

اخه میدونید چیه؟ دلش میسوزه، میگه این بنده ی منه! مگه میشه روش چشم ببندم و بگم چون بد بودی منم بد میشم؟ اون که بجز من کسی رو نداره!
کرم بینو لطف خداوندگار               بنده گنه کرده و او شرمسار
با این همه خوبی،نمک دون شکستن نیست حرف گوش نکردنمون؟ اصلا خدا هیچی، به این فکر کردید که همین حجاب شما میتونه یه خانواده رو از هم بپاشونه؟
یه اقایی شاید خانومش در حد متوسط باشه، با دیدن اونایی که خوشگل ترن هی تو ذهنش میاد که چرا خانم منم مثل اینا نیست؟کم کم شروع میکنه به ایراد گرفتن! دلتون میاد زندگی یکی دیگرو درگیر تشویش کنید؟

هیچ کس نمیتونه ادعا کنه من خوشگل ترینم چون از اون هم خوشگل تر پیدا میشه،دلتون میخواد یکی یه روزی خدایی نکرده همچین بلایی سر زندگیتون بیاره؟

بازم اینا به کنار، اصلا حس خوبی نداره که نگاه ادمای بد دل و بد ذهن دنبال ادم باشه، چرا نباید ادم کاری کنه که ارامش بیشتری داشته باشه؟حس قشنگیه با هر قدم یه نفر متلک بندازه؟

اینکه یه پسر مجرد با دیدن شما تحریک بشه و بخاطر نداشتن شرایط به نگناه بیفته شما رو یاد این نمیندازه که ممکنه روزی روزگاری بچه خودتون هم تو همین شرایط گرفتار بشه؟

خواهرای گلم،من یه دختر چادری ام،هم من میدونم هم شما که خیلی سخته! همش کشیده میشه،گیر میکنه،سنگین میشه و...هزار تا مشکل دیگه . اما تحمل میکنم بخاطر اینکه لبخند و روی لبای خدام حس میکنم تحمل میکنم چون رضایت امام عصرمو توی چادرم میبینم، تحمل میکنم چون میبینم راننده تاکسی به من میگه خانوم و به دختر بد حجاب کنارم با لحن گزنده میگه خانومی، تحمل میکنم چون عذاب وجدان کچ شدن نگاه یه مرد متاهل بر گردنم نیست و...

من نمیگم شما هم چادری شید!نه اصلا،حجاب چیزیه که ادم خودش باید انتخاب کنه . اما دارم ازتون خواهش میکنم، از خدا بخواید کمکتون کنه و یه ذره بیشتر روی حجابتون حساسیت نشون بدید!

حتی اگه یه سانتم روسری هاتون بیاد جلو یا مانتوهاتون بلند تر بشه عالیه! فقط یک سانت! منو شماییم که باید سعی کنیم کشورمون از ارزش هاش دور نشه! ما این اجتماعو میسازیمو بستری برای نسل های بعد از خودمون فراهم میکنیم، بیاید با کمک هم برای بهتر شدنش تلاش کنیم،هر چند اگر نقشمون خیلی کم باشه...

به قول شهید مطهری،اگر بی حجابی نشانه تمدن بود حیوون ها از همه متمدن تر بودند . یه یا زهرا بگید و از همین حالا همت کنید
یا حق

نادیا 18

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)