سلام بچه‌ها

پسری هستم 26 سالمه که به حول و قوه الهی تصمیم گرفته‌ام که ازدواج کنم

با بررسی نظرات کارشناس‌ها و افراد مختلف به این نتیجه رسیدم که در کنار همسری که 4-5 سال از من کوچیکتر باشه بهتر می‌تونم به آرامش برسم

اما یکی از دغدغه‌های مهم من اینه که دختر خانم فهیم و عاقلانه و پخته عمل کنه و رفتار بچه‌گانه نداشته باشه خب دخترهایی که تو سن مثلا 21 22 سالگی هستند رو بررسی می‌کنم اون طور که انتظار دارم پخته نیستند مثلا یه دختر با چنین سن و سالی معمولا چه شخصیتی داره ؟ می‌شه یه دختری پیدا کرد که اهل مطالعه و فهم بیشتر و آگاه به مسائل روز باشه ؟ یا نه انتظار من از دختری با چنین سنی، بی‌جا به نظر می رسه ؟

دختری که بتونه روابط بین خانواده‌ها رو مدیریت کنه، استقلال شخصیتی داشته باشه و احیانا هر حرف و حدیثی رو برای دوستان و مادرش و اطرافیان تعریف نکنه. یه جورایی سیاست داشته باشه تو رفتارش

دختری که تابع هوی و هوس خودش نباشه و تابع حرف منطقی باشه در مقابل حق تسلیم پذیر باشه. مثلا بهم نگه دوست ندارم و دلم نمیخواد و اینطور حرفا. بلکه ازم بپرسه چرا اینو میگی و برای چی و ...؟

یه دختری که بعضی وقت‌ها از من ایراد بگیره بگه فلان رفتارت اشتباهه به این دلیل و این دلیل. یه جورایی استقلال شخصیتی داشته باشه و برای خودش یه سری نظرات اصولی داشته باشه

خب نظرتون چیه؟ دختر خانم‌ها شما هم کمک کنید. به نظرتون دختری با چنین مشخصاتی تو این سن و سال که من میگم وجود داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)