سلام

من 30 سالمه بچه خوزستانم . کارشناسی ارشد مهندسی شیمی رو از صنعتی بابل گرفتم و عاشق فرهنگ و زبان و ظاهر و اخلاق مردم شمالم شدم.

و مورد دیگه اینکه من از بچگی علاقه وافری به پزشک ها داشتم و از حرف زدنشون انرژی مثبت میگیرم.
الان  تو واحد تولید پلی وینیل کلراید توی یه پتروشیمی در خوزستانم با حقوق 5 میلیون که سالانه یک میلیون اضافه میشه و وضع مالی اُکی هست و خونه و ماشینم دارم.

بنظرتون یه خانم دکتر شمالی حاضره با من ازدواج کنه و بیاد خوزستان ؟ ( با توجه به دوری از خانواده  و دوستان و گرمای طاقت فرسای خوزستان )

ضمن اینکه من خانواده خون گرم و با صمیمیتی دارم که عروس رو میذارن رو سرشون و احترام زیادی برا عروساشون قائلن.

سوال دیگه اینکه بنظرتون چطوری میشه همچین کیسی پیدا کرد؟ فضای مجازی مث اینستاگرام خوبه؟ قابل اعتماده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)