سلام 

من یه سری مشکلات دارم مثلا با یه آدم جدیدی که میخوام صحبت کنم قلبم تند تند میزنم یعنی قشنگ ضربان قلبم از روی لباسم معلوم میشه بعد یه کوچولو موقع حرف زدن توپوق میزنم پیشونیم سرد میشه .

یه مشکل دیگه ام دیر جوش بودنمه با یه سری افراد سریع رفیق میشم با یه سری نه با یه سری افراد حرف زدنم میاد با یه سری زبونم اصلا قفل میشه حتی اگه مدت طولانی با هم باشیم .

تلگرام و اینستاگرام که داشتم هر چند وقت یه بار خاطرخواه میشدم اونم خاطر خواه دخترای مختلف ... بعد بدون اینکه باهاشون حرف بزنم یا پیام بدم فعالیتاشونو نگاه میکردم از اینکه یه پسر جدیدی رو فالو میکردن یا مثلا زیر پست یه پسر کامنت میذاشتن یا مثلا لایکش میکردن کفری میشدم  اعصابم خرد میشد به خاطر همین گوشیمم فروختمو یه گوشیه ساده خریدم ...

من سریع قانع میشم یعنی یه بچه 4 ساله با 4 کلمه حرف میتونه منو قانع کنه . دم دمی مزاجم ، تصمیم به انجام یه کاری میگیرم بعد اینقدر بهش فکر میکنم ( بیشتر منفی بافی میکنم ) که دلمو میزنه و قیدشو میزنم ... من چرا اینجوریم ؟ به خاطر خودارضایی نیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)