سلام

پسری هستم 30 ساله  البته از نظر ظاهری سنم 22 سال میزنه. فوق دیپلم دارم این ترم واسه ادامه تحصیل دانشگاه ثبت نام کردم.6 سال پیش با دختری که از نظر ظاهری بد نبود رشته پزشکی میخوند نامزدی کردمو بعدشم عقد کردیم قرار بود بعد از یکسال عروسی کنیم و بریم سر خونه و زندگی خودمون .فکر میکردم خدا منو خیلی دوست داره که همچین خانومی بهم داده تحصیل کرده و ....

ولی جدا شدیم  این خانوم بهم خیانت کرد خانوم سابقم دانشجو یه شهر دیگه ای بود اونجا با یه نفر متاهل که کارمند دادگستری بود دوست شده بود رفته بود خونه اون شخص.چون افرادی که مشاغل خاص دارند روشون نظارت بیشتری هست و مردم مواظبشون هستن باعث شد لو برن/ حین رابطه پلیس ریخته بود توی اون خونه دوتاشونو دستگیر کرد.راستش من زنمو خیلی دوست داشتم عاشقش بودم این اتفاق باعث شد که بزرگترین ضربه روحی بهم وارد بشه  مدتی افسردگی شدید گرفتم ...خلاصه سرتونو درد نیارم بعد از جدایی تصمیم گرفتم که دیگه  ازدواج نکنم تا الان با هیچ دختری هم رابطه نداشتم دوست هم نبودم الان حس میکنم خیلی تنهام  دلم میخواد ازدواج مجدد کنم ولی تجربه خودم و چیزهایی که توی اطرافم دیدم باعث شده که کلا به همه دختر ها بدبین شدم حالا چادری باشه یا بی حجاب امیدوارم درک کنید  .لطفا کمکم کنید که این عینک بدبینی و از روی صورتم بردارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)