دوستان خوبم سلام

سعی میکنم کامل توضیح بدم شما هم هر چی فهمیدین کنار هم بذارین و کمکم کنین چون خودم خیلی گیجم الان. ممنون.

پسرم و ۲۶ ساله. دو ساله دنبال زن میگردیم جسته و گریخته و حدودا ۱۰ تا ۱۵ خواستگاری رفتم که هر کدوم به دلیلی نمیشد و انگار طلسم شده بود ازدواجم. یه مدتی بدبین شدم به دخترها بخاطر همین خواستگاری ها و بعضا دلایل رد شدنم در اون خواستگاری هایی که رد شدم.

جدیدا خواستگاری دختر خانمی رفتم که احساس کردم میتونم بیشتر بهشون فکر کنم. دو جلسه با هم حرف زدیم ولی اصلا نمیتونم تصمیم بگیرم. فکر میکنم به شناخت کافی از ایشون نرسیدم. فقط میدونم هیچ نقطه تضاد قابل تاملی بینمون وجود نداره اما از اینکه اشتراکاتمون چقدره واقعا درمونده ام!

در جلسات خواستگاری هم خیلی سوال پرسیدم و ایشونم جوابایی که دادن خوب بوده اما شاید جامع و کامل نبوده. واقعا نمیدونم. مثلا جلسه دوم فقط یه ربع اول استرس داشت و میگفت نمیدونم چرا یادم رفت سوالام .

البته بعدش یادشون اومد یا جلسه اول دستاش میلرزید و چیز خاصی نپرسید و گفت همش از ذهنش پریده. جلسه دوم بهشون گفتم فکر نمیکنم اینقد استرس زا با شما و با چندتا شوخی فضارو تغییر دادم و سوالاتی پرسیدن که از نظرم بد نبود ولی بازم اون چیزی نبود که میخواستم .

اخه از سوالات طرف مقابلم میشه به شناخت رسید. شایدم من این بنده خدا رو با قبلیا مقایسه میکنم. شاید اون بدبینیم باعث شده هنوز نتونم به یه دختر برای ازدواج بطور مناسب فکر کنم.

همینقد بگم که یه علاقه با تفکر و نگرانی شدید نسبت به ایشون دارم. یعنی اینجوری نیست که بیخیال باشم و بگم خوبه دیگه.

همینجوریشم مطمئنم بیشتر از ۵۰ درصد معیارامو داره. میدونم لزوما اونی که میخوام صددرصد نیست ولی شما بگین چیکار کنیم. راستی ۲۲ سالشونه. ای خداااا چقد انتخاب سخته.

اینم بگم هر کسی جای ایشون بود و با شرایط دیگه ولی به این مرحله میرسیدم مطمئنم همین بود اوضاعم. نمیدونم بعد از ازدواج چی میشه. با اینکه اینقدر از ازدواج احساس میکردم اطلاعات دارم الان دقیقا پوکیدم. مغزم تعطیله الان. کمکم کنید بهترین تصمیم رو بگیرم. مرسی از همگیتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)