سلام به همه دوستان وبلاگ

راستش یه مسئله ای هست که می خواستم از شما کمک بگیرم.

من دختر حدودا ۳۰ ساله هستم، مشکلم اینه که نمی تونم با بچه ها ارتباط بگیرم، از بچگی دور و برم بچه ای نبوده و تا حالا تقریبا با هیچ بچه ای بازی نکردم، درونگرا و کمی هم خجالتی ام، هر چند تا حدودی می تونم بهش غلبه کنم، اصلاً نمی دونم وقتی بچه ای از همکاران یا اقوام می بینم چطور باهاش حرف بزنم و ارتباط بگیرم، فقط بلدم بگم اسمت چیه، سن سالته بیشتر از این حرف پیدا نمی کنم.

میشه چند تا جمله پرکاربرد بهم یاد بدین این جور مواقع استفاده کنم و اینکه کتاب یا سایتی در این باره می شناسید معرفی کنید؟ همین طور بازی با بچه ها رو بلد نیستم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)