سلام

سال نـــو مـبارکـــــ

پسری 17 ساله هستم و رشتم تجربیه و هر روز به این سایت و اون سایت سر می زنم ولی به اون چیزایی که می خوام نمی رسم. کل سوالایی که دارم اینان:

1- آیا محیط و مدرسه ای که توش درس می خونیم و زندگی می کنیم روی ما تاثیر میذاره ؟

2- زیاد وارد مسائل جنسی نشم یا بشم ؟

3- اگه شما جای من بودید و می دونستید که همسر آیندتون زیبا و بسیار تحصیل کرده و از هر نظر فوق العاده است چیکار می کردید؟ خواسته هام شدن رویا و هر چه قدر بزرگ ترشون می کنم خیالی تر میشن...

4- من بازی ساز حرفه ای هستم و بازی برای کامپیوتر زیاد ساختم و خیلی هم زحمت می کشم و بازی های موفقی هم هستن که تو اینترنت هم هستن. به نظر شما به این کار ادامه بدم یا محکم تر بچسبم به درسم؟ چون متاسفانه بازی سازی آینده ای در ایران نداره و اگر اینجا برای این کار ارزش قائل می شدن من خیلی موفق می شدم. ولی من بازی رو برای سرگرمی خودم می سازم و به دنبال چیزای مادی و... نیستم.

5- چیکار کنم قوی تر باشم و با اشتیاق برم به طرف درسم؟

6- دوست دارم زود ازدواج کنم ( زود یعنی در دانشگاه ) چون تا حالا از نظر روحی و عاطفی و احساسی تامین نشدم چون ارتباط چندانی وجود نداره و به دنبال دوست جنس مخالف هم نیستم.

7- چیکار کنم نسبت به هدفی که دارم به باور و اعتقاد قلبی برسم؟

8- اگر بخواهید نصیحتی چیزی کنید چی میگین؟

تا حالا انقدر خالی نشدم، هر چی تو دلم بود نوشتم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)