فقط درد و دل با شما دوستان
خیلی وقت ها دیدم که اینجا پسرها نوشتن که دوست دارند ازدواج کنند ولی خانواده دختر و حتی دختر سخت میگیرند و همش بهونه می اورند. قبول دارم بعضی ادما اینطور هستن متاسفانه ولی همه اینطور نیستند. از طرفی خیلی وقتا خانواده پسر و حتی خود پسر سر خیلی مسائل جزئی سخت گیری میکنند.

دنیا خیلی عوض شده ما انسانها هم خیلی عوض شدیم. اوضاع حجاب خیلی تغییر کرده و توی خیابونا پر شده از پوششهای بد. اینا حجاب نیست که من بگم بد حجابی یا بی حجابی،این نوع پوشش ها فقط تحریک کننده پسرها و دخترهاست و بس.

نمیدونم کی چه وقت این اتفاق افتاد ولی خیلی زود همه تغییر رنگ دادن حتی اون ادمایی که یک روزی خیلی خوب بودند.

من یک دخترم. 26 سالمه دلم خیلی گرفته. دلم از این زمونه و ادماش گرفته. دو ساله احساس میکنم که وقتشه ازدواج کنم و به هیچ وجه هم ادم سخت گیری نیستم چون میدونم بیشتر خرج های قبل عروسی فقط خرج نادرسته و بس. ولی کو پسر خوووب؟؟؟ کجاست پسری که ما دخترا رو برای خودمون بخواد؟؟ ما هم دلمون پره اقا پسرا فقط شما نیستید که از دخترا شاکی هستید ما هم شاکی هستیم.

پسرایی که وقتی میان خواستگاری میگن خوبه که پاک موندی تا الان ولی بعد ازدواجمون باید مثله دخترای توی خیابون بشی چون من اون تیپو دوست دارم.یا بعضی از شما فقط دنبال دختر پول دار هستید. یا خانواده هاتون فقط دنبال چشم و هم چشمی برای گرفتن عروس هستن و یک لیست بلند بالا از جهیزیه رو به روی خانواده ما میگذارند . یا خیلی خواسته های نامتعارف دیگه.

خوش به حال گذشته ها اون زمانهایی که دختر و پسر خیلی ساده بدون هیچی ازدواج میکردن و مهر و علاقشون بعد ازدواج در برابر همه مشکلات بیشتر میشد ولی کمتر نمیشد.

من ظاهر ساده و با حیای خودمو دوست دارم خیلی هم دوست دارم،ولی چند وقته دارم پیشه خودم میگم خدایا من که این همه به حرفات گوش کردم پس کجاست رحمتت؟ منم خودمو عوض کنم؟ اخه  هر کسی که قبلا چند تا دوست پسر داشته و حتی ببخشید رابطه هم داشته الان ازدواج کرده و خیلی هم خوشبخت شده. نکنه ما داریم اشتباه فکر میکنیم و باید تغییر رویه بدیم؟

نمیدونم ولی تو رو خدا یکم لباس پوشیدنامونو درست کنیم یکم به افکارمون سرو سامان بدیم یکم ......

"ناراحتت"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)