سلام

به پسری علاقه مندم

امکان شرکتمون در محافل رسمی هست

ولی هر دو با حیاییم و تا حالا با هم جز یک بار که کار هنریم نقد شد صحبت نکردیم اون هم خیلی کوتاه. متوجه نگاه خاصش شدم ولی دیگه کم پیدا شدم.

حالا خیلی دوسش دارم چی کار کنم از ذهنم پاکش کنم به هر حال تو محافل اونو می بینم تا حالام خیلی وقتا برا این که نبینمش تو اون محافل هنری شرکت نکردم .تازه ببینمش هم محل نمیذارم بهش ولی به هرحال بهش فک میکنم خسته شدم دیگه

اصلا به نظر شما باید چی کار کنم

من با درس و هنر مشغولم دارم ارشد میخونم با این که سرم شلوغه ولی باز میاد تو ذهنم. ضمنا تو رشته هنریمم با وجود سن کمش منتقد خوبیه..میدونمم قصد و امکان ازدواج  رو داره و این ها اذیتم می کنه که چرا بهش دل بستم.

راهنماییم کنین لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)