سلام
من دختری 23 ساله هستم. با پسری یک سال دوست بودم. 
یک بار 7 ماه بعد از آشنایی متوجه شدم در شبکه مجازی با دخترها چت می کنه به این صورت که به دوستم درخواست ادد داده بود البته نمی دونست که دوست منه ولی دوستم به خاطر عکس پروفایلش شناخته بودش و برای مچ گیر‌ی باهاش چت کرده بود. بعد از یک روز چت کردن و گفتن یه سری حرف‌ها دوستم بهش میگه که من دوست فلانیم برو خجالت بکش!!! 
بعد این ماجرا پسره کلی خواهش و التماس کرد که بمونم و گفت گوشی دست من نبود و این حرف‌ها بعد گوشی رو داد به دوستش اون هم قسم خورد که من بودم که با گوشی رضا داشتم چت می‌کردم. 
منم بعد از چند روز بخشیدمش و رابطه مون داشت خوب پیش می‌رفت و قرار خواستگاری هم داشتیم می ذاشتیم که دوباره بعد از 5 ماه از اون اتفاق یعنی بعد یک سال از دوستی مون باز یکی از دوستانم زنگ زد گفت یکی باهاش چت می کنه که عکس رضا رو پروفایلشه. 
با کلی ترفند بهش ثابت کردم که خودش بود و رابطه مون رو تموم کردم البته اون هر شب پیام می‌داد که گریه می‌کنم و این حرف‌ها منم به هیچ کدوم از پیاماش جواب نمی‌دادم. 
ولی نمی دونم چی شد بعد از یک ماه جوابش رو دادم. این بار کاملاً معلوم بود که پشیمونه و رفتارهاش کامل عوض شده بود و اون جوری شده بود که می‌خواستم، حتی تیپش رو به خاطرم عوض کرده بود. 
ولی بعد چند روز از رابطه فهمیدم که نمی تونم بهش اعتماد داشته باشم و می‌ترسم باز هوایی شه. 
چون من از وقتی باهاش آشنا شدم به هیچ پسری نگاه هم نمی‌کردم و وفادار بودم از اون هم انتظار داشتم که متعهد باشه ولی...

این پسر خیلی تو زندگیش درد و سختی کشیده و از نظر مادی خیلی مشکل دارن، خیلی پسر مودبی هم هست و تازه یه جا استخدام شده. 

من الآن عذاب وجدان دارم که ترکش کنم چون کارهای خوب هم در حقم کرده ولی خب اعتمادم رفته دیگه... الآن همه ش میگه اگه بری می میرم و از این حرف‌ها. 
من چه کار کنم عذاب وجدان نگیرم و بهش بگم به خاطر چی می خوام جدا شم که اذیت نشه؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)