سلام

من چند وقتیه دارم سعی میکنم رفتار و ایمان درستی داشته باشم و بخاطر همین رو رفتارم خیلی حساس شدم تا اونجایی که میشه گناهی نکنم . اما مثلا وقتی دارم نماز میخونم یهو یه فکری که در مورد خدا و کفر هست میاد تو ذهنم .

اعصابم خرد میشه نمیدونم نمازم قبول هست یا نه؟!!! سعی میکنم رو معنی ایات تمرکز کنم یا به این فکر کنم در مقابل چه کسی دارم نماز میخونم ولی بازم  نمیشه .

هر روز کلی استغفار میکنم و بخدا پناه میبرم ازش میخوام کمک کنه تا این فکر لعنتی نیاد سراغم نمیشه هر چی میخوام ازش فرار کنم بیشتر میاد توذهنم.

رفتارم خدا رو شکر بهتر شده اما نمیدونم چطور باید با این فکر مقابله کنم ؟ دارم سعی میکنم با بهتر شدن اعمالم این فکر از ذهنم بره... بنظر شما میشه؟ چیکار کنم افکارم مثل رفتارم درست باشه؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)