سلام
واقعیت اینکه دیگه حسی به امام‌ها ندارم. الآن محرمه امّا هیچ حسی ندارم. داستان های کربلا دیگه بیشتر برام کلیشه است. خیلی رک بخوام بگم دیگه هیچ حسی به دین و... ندارم. کلاً برام مهم نیست هیچی! 

از لحاظ مذهبی بودنم نمی دونم چی بهم میگن! روزه م رو می‌گیرم کامل. نمازهام رو هم ۹۰ درصد می خونم. ولی دیگه هیچ کاری انجام نمی‌دم. و کلاً هم به هیچی اعتقاد خاصی ندارم. (نه می گم درسته نه می گم غلطه! نظری خاصی ندارم!) 

خودم رو که با پارسال هم مقایسه می‌کنم، می بینم که قبلاً این طوری نبودم! حداقلش از الآن هم کمی بهتر بودم! سؤال اینکه چه کار کنم از اینی که هستم بی اعتقاد تر نشم؟! اگر در همین حدم هم بمونم برام کافیه.

و اینکه نیاید بگید دعای فلان بخون یا نماز فلان بخون. یا قرآن. چون می دونم انجام نمی‌دم! حوصله کارهای دینی رو ندارم:) [خیلی رک گفتم! چون می دونم ممکنه اکثر توصیه هاتون در همین راستا باشه!] 

و البته وقتش رو هم ندارم! (نگین اگر بخوای ۱۰ دقیقه وقت پیدا می شه! چون فعلاً واقعاً از لحاظ زمانی تایم کمی برای کارهای متفرقه و غیرضروری دارم!) 
نگاه کنید من نگفتم می خوام بهتر از اینی که هستم بشم فقط دارم می پرسم چه کار کنم که بدتر نشم؟! بعنی در همین سطحی که هستم باقی بمونم؟ 
ممنونم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)