سلام

دختری 20 ساله هستم و کم حرف و منزوی ... به خاطر شرایط روحی ای که برام پیش اومده خیلی بدتر شده رفتارهام و همه ش تو خونه فقط فیلم می بینم و هیچ کار خاصی انجام نمی دم.

خواهرم ازدواج کرده و دیگه جز من بچه ای تو خونه نداریم، خواهرم کلا با من فرق داره شلوغ و پر حرف، امّا حالا که ازدواج کرده خونه سوت و کور شده و مامانم ناراحته. 

من نمی دونم باید چه کار کنم ؟ از چی حرف بزنم با مامانم یا چی بگم؟ بیرونم اصلاً نمیریم، امّا بیشتر تو خونه می خوام یه کاری کنم که مامانم افسردگی نگیره ... 

چی پیشنهاد میدین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط مادر و دختر (۸ مطلب مشابه)