من یه دختر 20 ساله ام 
یک سال متاسفانه به طور تلفنی با کسی دوست بودم و بعدش دست به من زد البته نه رابطه ی کامل بلکه همینطوری فقط دست مالی من دوستش نداشتم و از ترسم بود همش .
بعدش با یه پسری آشنا شدم که خیلی عالی بود الان با ایشون عقد کردم خیلی دوستم داره از گذشتم چیزی نمیدونه البته کسی به غیر از خودمم هم از اون رابطه که فقط دو بار تکرار شد کسی خبر نداره .
همسرم فکر میکنه من خیلی پاکم ولی من نبودم میدونم نباید بهش بگم و توبه هم کردم و ... ولی میشه بگید چه کار کنم تا بتونم تو چشمای پاکش نگاه کنم خیلی عذاب وجدان دارم

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)