سلا بچه های خوب سایت
دلم گرفته میخواستم باهاتون درد دل کنم، از اول ماه رمضون تا الان من فقط یه شب سحری بلند شدم بابام چند سال پیش فوت کردن یادش به خیر اون مواقعی که بود خیلی ماه رمضون صفا داشت ناشکری نمیکنم مرگ دست خداست ولی بابام خیلی خوب بود یادش  به خیر سحرا دور هم بودیم، موقع افطارها بابام همه رو دعا میکرد میگفتم بابایی منو یادت نره (( الان که دارم میگم میخوام بشینم گریه کنم پیش مامانم خودموکنترل میکنم ))
قدر این روزاتون رو بدونید قدر خانواده قدر پدر و مادر انشاالله همیشه  سایشون بالای سرتون باشه
داداشم نمیتونه روزه بگیره ، فقط منو مامانم روزه هستیم مامانم میل نداره سحرها بلند بشه چیزی بخوریم به این خاطر منم اذیتش نمیکنم،چون قرص میخوره میگم بزار راحت بخوانه ، خودمم تنهایی حوصلم نمیگیره ، به نظرتون اگه کسی جای من بود بلند میشد سحرا؟؟
مامانم امروز فهمیده بود من دوست دارم بلند بشم میگفت: اگه دوست داری بلند میشم ولی فقط تو غذا بخور،هیچی نگفتم آخه بچه ها اینجوری که از گلوم من پایین نمیره . حالا شاید مامانمو راضی کردم که با منم میوه ای یا چند قاشق غذا بخوره . بچه ها دعام کنید که بتونم  سحرا بلند بشم
اگه سعادت داشتم سحرا بلند شدم به نظرتون قران بخونم؟نماز شب بخونم؟ چه کارایی تو سحر انجام بدم که یه خورده به خدا نزدیک بشم؟
بچه ها این روزها برام دعا کنید یه جورایی احساس تنهایی میکنم ناشکری نمیکنم خدا رو شکر به خاطر خانواده ای که دارم ولی برای خواهر کوچیکتون دعا کنید.
 "دختر25"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)