سلام
سوال بنده از اقایون هست

بنده دختری هستم که خیلی اهل خرید و اسراف گرایی نیستم در واقع میتونم با یک زندگی با درامد معمولی کنار بیام .

چند سال قبل تصور میکردم با کم و زیاد میشه زندگی کرد حالا نمیدونم شاید به خاطر کسب تجربه و اینکه دیگه احساسی برخورد نمی کنم و منطقی شدم دارم به نتیجه میرسم که واقعا نمیشه نسبت به مسائل مالی خیلی بی تفاوت بود .

خیلی ادمها تغییر کردن دیگه کمتر کسی ساده میگرده همه شیک میگردن در واقع روی همه تاثیر میذاره و به ادم سخت میگذره .

من خودم در این وبلاگ و دور و برم دیدم که اقایون میگن چرا دخترها همش دنبال مسائل مالی هستن و کم توقع نیستن به خدا الان خیلی سخته همین اقایون خودشون دوست دارن یک همسر شیک و تمیز داشته باشن خب زمانی که یک منبع مالی ناچیز باشه دیگه کاری نمیشه کرد .

حتی ممکنه خیلی مشکلات دیگه هم به وجود بیاد به خدا خودم اصلا اهل این حرفها نیستم ولی واقعا نباید به دخترها ایراد گرفت فضا جامعه اینطوری شده .

حتی روی بنده هم تاثیر گذاشت الان یک فردی که شرایط مالی مناسب نداره اصلا نباید ازدواج کند ( منظورم میلیاردر بودن نیست ) اصلا هم دختر مقصر نیست...

خودم گفتم که اینطوری نیستم ولی نمیشه جامعه اینطوری شده اگه دختر تو زندگی از نظر مالی تامین نباشه در واقع به نوعی عقب می افته چون نگاه مردم و جامعه خیلی تغییر کرده .در واقع اطرافیان هستن که توقع دارن .

به هر حال اقایون دخترا رو مقصر ندانند و واقعا زندگیا عوض شده و همه به نوعی دچار توقعات شدن . بنده اخیرا خیلی نقش وضع مالی رو در زندگی احساس کردم حالا که جامعه اینطوری شده و اصلا خود همین ملت با کاراشون توقعات رو بالا بردن .

حالا این وسط گناه دختر بیچاره چیه!! چرا زمانی که مردم و جامعه و افکار تغییر کرده اقایون از دخترا انتظار دارن که مثل گذشته ها و خانم های قدیم کاملا کم توقع باشن ؟

مگه غیر از این است که روحیه ما از ادمای اطراف و محیط و جامعه اطراف تاثیر میگیره وقتی خودم در این دوره و با این مسایل رو به رو هستم چه طور باید مثل دوره گذشته ساده زیست باشم .

ممنونم از همه شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)