سلام ٢٢ سالمه و نامزدم ٢٧ سالشه حدودا یک ساله عقد هستیم . نمیدونم از کجا شروع کنم خیلی دلم گرفته دختری هستم که بیشتریا میگن صورتم بچه گونه و ظریف هستم نامزدم خیلی دوسم داره مهربونه فقط نمیتونه از حق خودش دفاع کنه و خجالتیه .

مامان و بابای نامزدم پیر هستن من دوسشون دارم چون بدی ازشون ندیدم ولی از خواهرای نامزدم خیلی متنفرم این تنفر از موقعی بوجود اومد که موقع خرید عقد خواهراش خودشونو همه کاره میدونستن .

واسه خرید عقد باهامون میومدن همش میگفتن رعایت داداشم کن ارزون ترین سرویس طلا رو برام گرفتن دست رو هر چی میذاشتم یواشکی تو گوش نامزدم میگفتن اینو نخر گرونه با این که وضع مالی خوبی داشتن .

سکوت کردم و چیزی نگفتم اینا به کنار خیلی با نیش و طعنه هایی که بهم زدن ناراحتم کردن . همه حرفی بهم زدن بعدا میگن شوخی کردیم اصلا نمیتونم تحملشون کنم هر وقت میرم خونه خواهراش سرم درد میگیره  واسه بیشتر اعیادا و مناسبتا با این که رسمه هیچی برام نیاوردن مثلا واسه عید نامزدم خودش برام چی خرید ولی خانوادش هیچی نگرفتن با این که رسمه واسه اولین عیدی برا عروس طلا و چیزای دیگه میارن حتی سفره هفت سین روی هم خودم درست کردم .

بعد خواهراش با پررویی تمام بهم گفتن چیزای که خریدی بیا تا کادو کنیم واسه عید برات بیاریم هییییی... اینا به کنار نامزدم قبلا چند میلیون به عنوان قرض داده بود . برادرش بعد از چند سال بهش گفت پول لازم دارم بده برادرش هر بار بهانه آورده بود که ندارم تا چند وقت پیش به خواهرش گفته بود پولشو نمیدم با اینکه وضع مالی بسیار خوبی داره ولی نامزدم دستش خالیه چند بار به نامزدم گفتم با دراستی با برادرش حرف بزنه ولی نامزدم میگه زن برادرش نمیذاره پول رو بده، نامزدم میگه حوصله جر و بحث باهاشون ندارم دیگه پول نمیخوام .

واقعا من موندم یه آدم چقد میتونه پست باشه که حق برادرشو بخوره واقعا این چه دنیایی هست که اینهمه ظلم میکنن به راحتی دل بقیه رو میشکنن بعضی حرفا تو دلم سنگینی میکنه دلم میخواد حرفای دلمو به خواهرای نامزدم بگم و خودمو خالی کنم به شدت ازشون متنفرم خیلی خیلی .

خواهشا بهم نگین چقد حساسی کسی از دلم خبر نداره فک میکردم ازدواج کنم همه چی خیلی خوبه ولی از موقع عقد مشکلاتم دو برابر شد دلم میخواد با نامزدم  برم یه جای خیلی دور که از همه دور باشیم لطفا راهنماییم کنید چه جور حس تنفرم رو نسبت به خواهراش و برادرش کم تر کنم چون واقعا نمیتونم تحملشون کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)