سلام
من یه پسر 28 سالم و چند ماهه قصد جدی ازدواج دارم. وضعیت مالی و تحصیلاتم خوبه و وضعیت ظاهریم کاملا متوسط. حدود 14 مورد برای اشنایی به صورت سنتی اقدام کردم. معمولا هیچ شناختی بجز همون حرفهایی که خانواده ها  تو تلفن میزنن. هیچکدوم از این 14 مورد جوری نبوده که ادم جدی بخاد پیگیرش بشه. یعنی یا خیلی راحت و بی قید بودن یا خیلی مذهبی و فراتر از من.

فقط سه مورد کفویت ابتدایی داشتیم که دو موردش به دلایل شرایط خانواده ها نشده و یک موردشم بعد دو ماه نشد.

شاید بیشتر موارد از طرف من کنسل شده اما نه به صورت بیخودی. یعنی حتما موردی بوده که بعدا خود دختره هم تشخیص داده که ممکنه مشکل ساز بشه. الان خیلی خستم. واقعا کم اوردم.

اخه چند تا دیگه باید خاستگاری برم تا فرد مورد علاقم رو پیدا کنم.  مشکل تو صبر کردن نیستها ، مشکل در اینه که ظاهرا این روش سنتی خیلی زمان بره.

از طرف دیگه تو محیط کار و دانشگاه هم مورد خاصی نیست و خودمم به هیچ عنوان اهل دوستی و رابطه خارج از اصول خودم نیستم. شما که سنتی ازدواج کردین چند جا خواسگار رفتین یا چند تا خواستگار براتون اومد؟ چقدر طول کشید؟ از نظر روحی کم نیاوردین؟ چه پیشنهادی دارین برا این مدت؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)