سلام

میخواهم چند تا نکته به آقایان بگم که دخترها نسبت به آنها ذهنیت خوبی پیدا کنن؟ و البته بر حسب تجربه های خودم  و سلیقه خودم و اطرافیانم ...

1. رنگ سورمه ای به هر پسری میاد و فوق العاده جذابتون میکنه و همچنین مشکی ... 60 درصد دخترا این رنگارو دوس دارن !

2. آقا وقتی به اصطلاح با عطر و اسپریت دوش می گیری دل دخترا رو می بری هر چند که به روشون نمیارند .

3. به دخترا محل ندید .

4. نگاهشون نکنید. مغرور میشن فکر می کنن کی هستن !؟

5. وقتی دختری رو می بینید هر چه سردتر رفتار کنین بیش تر به سمت شما متمایل میشن

6. خواهشا خواهشا لباس زیراتون دیده نشه

7. شلوار جین و یا هر شلوار دیگه ای اگه تنگ باشه خیلی بدفرم و زشت وایمیسته   و جالب نیست

8. به دخترا مهربونی کنید ...

من و همسرم فامیلی ازدواج کردیم قبل از ازدواجمون محل سگ هم بهم نمی داد ول حواسش بهم به طور مردونه ای بود  مثلا اگه چیزی دستم بود فورا میگفت بده من سنگینه ...

می رفتم خونشون دعوام می کرد چرا سفره رو جمع می کنم  ... وسایل خرابم رو درست می کرد .. اگه کتابی رو یپدا نمی کردم می رفت کل کتابخونه ها و برام می خریدش

دخترا عاشق پسرای اجتماعی ان

10. دخترا عاشق اینن که کارهاتون رو غیر منتظره انجام بدهد ... منظورم این نیست که کادو بخرید و ...

و در نهایت دختر خوب از پسر محجوب و با ایمان خوشش میاد ... کسی که  به غیر از اون کسی رو دوس نداره و فقط به اون توجه میکنه ... زیبایی ملاک ازدواجش نیست و اونو صرفا برای خودش میخواد    .....

ان شائ الله همه آقا پسرا به زن خوشگل با ایمان خوشتیپ خوب و با حال گیرشون بیاد ... بگین  الهی آمین
نظرتون رو راجع به مطلبم بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)