سلام دوستان

میدونم مخاطبای اینجا اکثرا دختران و پسران دم بخت یا تازه ازدواج کرده هستن. امروز که دنبال کارای سمینارم بودم واسه استراحتم رفتم سراغ سایت ها و وبلاگها.

چقدر بحث ازدواج تو کشور ما داغه. خیلی سایت ها رو دیدم از امار ازدواج نکرده ها میگفتن خیلی ها از طلاق .بعضی سایت ها مشاوره داده بودن واسه ازدواج یه سایت مذهبی هم دیدم بیشتر دلم شکست. چقدر راه حل داده بودن واسه ازدواج کردن ختم بگیر دعا کن استغفرالله بگو چله بگیر و .

درگیر شدیم.خودمون درگیر کردیم. من نگران دیر ازدواج کردنم هستم یکی دیگه نگران بچه دار نشدن با سن زیاد یکی درگیر اینکه همسرش خیانت نکنه یکی از زشت بودنش گفته و ترس موندن یکی دیگه از سرد شدن رابطه جنسی اش یکی از اینکه خواستگار رو جواب کرده نگرانه و ذهنش درگیر شده. چقدر مشکل واسه خودمون درست کردیم .

یادمون رفته ما *انسان* هستیم. یادمون رفته هدفمون از زندگی چیه. مگه نه اینکه این دنیا گذرگاهی بیشتر نیست. نه اینکه این همه اش امتحانه. مگه ما یکتاپرست نیستیم مگه خدا رو قبول نداریم. بدون اذن خدا که برگی از درخت نمیافته. میافته؟ پس نگران چی هستین؟

خدا هست اون بنده خلق نکرده زجر کشیدنشو ببینه. میخواد تو به خودت بیای. بهش توکل کنی. همه رو بدی دست خودش. غم رو کنار بزاری واسه خواسته ات در حد شرعی اش اقدام کنی بقیه رو بدی دست خودش. دست خدا بالاتر از همه دستهاست.

ما از تنهایی و پیر شدن و.  دلنگرانیم.راستی یادمون هست امام زمان کجاست؟ اون چقدر تنهاست؟ تنهایی که هیچ چقدر دلش از دست ما خونه؟ ما مشغول شدیم: ( اون منتظر ماست که یادش کنیم ما ادعای انتظار رو داریم!! با تمام وجودم دلم واسشون سوخت. چقدر تنهاست. اگه اینقدر که دعا واسه بخت گشایی و.  میکنیم به نیت ظهور میکردیم مشکل همه ما حل میشد.

اون تنهاست مثل ما انسانه. مثل ماها نفس میکشه .این همه مدعی عاشق داره ولی چرا نمیاد؟ چون از ته دل دوسش نداریم :(

بی تو در دام بلا افتاده ام
بر تو یارا جان و دل را داده ام

از فراق تو شده حال من خسته پریشان
کی می آیی منجی و سلطان امکان

عقده ها را وا کنی با یک نگر ای نور یزدان
بین چه کرده با دل من سوز هجران

یابن الحسن آقا بیا

برای تعجیل در فرج اقا امام زمان صلوات


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)