سلام به همگی

من تو یکی از پستا که مربوط به ازدواج دانشجویی و ... بود چند تا سوال پرسیدم که با وجود اینکه فهمیدن جوابش خیلی برام مهم بود ولی کسی جوابی نداده بود به سوالام!

منم از اونجایی که خیلی منتظر جواب بودم و چیزی ندیدم تصمیم گرفتم تو یه پست سوالام و دوباره ارسال کنم تا بتونم جوابمو بگیرم.

حالا سوالای من اینا هستن:
من یه سوال دارم از اونایی که میگن ارتباط اجتماعی خوب داشتن سواله برام که یعنی چی؟ چجوری باشیم؟ با پسرا چطور برخورد کنیم با دخترا چطور؟ منم این مدل ازدواجو دوست دارم ولی وقتی میگید ارتباط اجتماعی خوب متوجه نمیشم درستش ینی چی ؟

و یه سوال دیگه اینکه شیک پوشی از نظرتون یعنی چطوری؟ چطور لباس و پوششی؟ یعنی همون سوسولی و ...؟

و اخرین سوال اینه که سرسنگین بودن ینی چی و چطوری؟ اخه از یه طرف میگید اجتماعی و خوش برخورد , از طرف دیگه میگید سرسنگین! من گیج شدم واقعا یکی برام بشکافه این مسائلو!!

یه چیز دیگه ؛

میشه دقیقا توضیح بدین یعنی چی که اهل بگو و بخند باشیم؟ یعنی با پسرا بگیم و بخندیم؟ اره؟؟ پس اینجوری که دیگه سنگین نیستیم!

خواهشا دقیقا توضیح بدین من خیلی پرتم انگار!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)