سلام به دوستان

من یه خانوم متاهل هستم که چند ساله ازدواج کردم. یه دختر دارم. همسرم مرد خوبیه و برای زندگی مون تلاش می‌کنه ولی چیزی که منو اذیت می‌کنه اینه که اصلاً اهل کادو خریدن یا سورپرایز کردن یا تبریک گفتن نیست. 

تو این سه سال برای تولدم کاری نکرده. فقط یه وسیله‌ای که برای خونه لازم بوده و قرار بوده بخره یا تعمیر کنه رو به اسم کادو تولد بهم داده! کلی باهاش صحبت کردم گفتم که من دوست دارم سوپرایز شم، دوست دارم برام گل بخری، کادوهای جذاب بخری ولی انگار نه انگار. میگه فقط باید چیزی که به درد می خوره و نیاز داری خرید. هیچ جوره هم حرفم رو برای گل خریدن و کادو خریدن قبول نمی کنه. 

البته مرد خوبیه و خدا رو شکر می‌کنم که آدم سالمیه. ولی این تفکر به شدت منطقیش خیلی اذیتم می کنه، به خصوص اینکه منم خیلی احساسیم. حاضر به رفتن پیش مشاور هم نیست. به نظرتون چه کار کنم؟ 

این هم بگم که به خاطر این منطقی بودن زیادش، خیلی با هم بحث می‌کنیم ولی به خاطر بچه م می‌خوام تغییر کنم تا این بحث‌های ما تاثیر بدی روش نزاره.

ممنون که وقت گذاشتید پستم رو خوندید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)