با سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما. 

در یک مورد نیاز به همفکری شما دوستان دارم. نامزد من صورتش رو با تیغ اصلاح میکنه و با توجه به مطالعه ای داشتم از نظر مراجع این کار حرام هست. در این مورد با نامزدم صحبت کردم . جوابشون این بود که این مورد نیمتونند رو قبول کنند و فقط از همین روش استفاده خواهند کرد چون به غیر ار این روش صورتش بد میشه. میدونم اگر پافشاری کنم هم از من ناراحت خواهد شد و هم قانع نمیشه.
 الان مردد هستم که کلا بی خیال بشم ( البته بگم خوذم این ظاهر فعلیش رو میپسندم) و با اینکه با یه برنامه بلند مدت راضیش کنم ( البته در این مورد هم نمیدونم لازمه چه راهکاری استفاده کنم) .
 و یه نکته هم لازمه بگم ایشون پایبند به انجام واجبات دینی و ترک سایر محرمات هستند. پشاپیش از راهنمایی شما ممنونم. 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)