اول بگم که من روابط خاص و زیادی نداشتم و به این زودی ها هم از لحاظ شخصیتی تو خودم آمادگی نمی بینم برای شروع یه رابطه‌ی واقعی، امّا فکر می‌کنم اگه می خوام چندین سال دیگه حالت سالمی داشته باشم باید از همین الآن روی خودم کار کنم.

سؤالم اینه که چی باعث میشه یک نفر توی روابطش دائماً در رفت و آمد باشه؟ و چطور میشه این وضعیت رو بهبود داد؟ 

آدمی رو تصور کنید که هر چه بیشتر از کسی خوشش میاد بیشتر ازش فراری میشه، یه روز میگه باش یه روز میگه نه نباش، آخرش هم که یه بهونه پیدا می کنه و الفرار، این فرد چطور می تونه رفتارش رو بهتر کنه؟ تجربه‌ی مشابهی خودتون یا اطرافیان تون دارید؟ 

بیشتر دنبال راهکارم، چراییش رو در این حد حدس می زنم: 

  • سبک دلبستگی از نوع آشفته
  • وسواس 
  • سن و سال کم و نرسیدن به ثبات از لحاظ جایگاه و اهداف و غیره

این هم اضافه کنم من هم مثل اکثر آدم‌ها رابطه‌ی عمیق رو ترجیح میدم نه سطحی.

ممنونم بابت وقتی که میذارید ، نظرات تون برام ارزشمندن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)