سلام بر دوستان
ببخشید من یه سوال دارم که خیلی دوست دارم طرفدارای ازدواج سنتی بهش پاسخ بدن البته از راهنمایی همه دوستان استفاده میکنم .
ببینید من دختری تحصیل کرده شاغل و به گفته دوستان زیبا هستم البته خودم از چهرم راضی هستم .
خدا رو شکر تا حالا هم با هیچ پسری دوست نبودم از نظر ارتباط اجتماعی در حد عالی هستم یعنی در ابتدا دوستانم میگفتن قبل از اینکه باهات فکر میکردیم مغرور هستی  منم چون چند نفر اینو بهم گفته بودن سعی کردم رفعش کنم یعنی با پیشقدم شدن تو صحبت کردن و اینا .
در کل ذاتا ادم شوخ طبعی هم هستم اما مشکلی که هست من نمیتونم تو بر خورد اول آقایون رو به خودم جذب کنم یعنی وقتی سعی میکنم خنده رو باشم میگن زیاد خندیدی  .
یا مثلا میخوام به اون اقا برسونم من تا حالا ادم اکتیوی بودم تو زندگیم و به بطالت نگذروندم که بخوام به راه های دیگه کشیده بشم بهم میگن مردا زن خونه میخوان نه زنی که هی دنبال درس باشه و کار .
 اخه من نمیدونم چه جوری بگم که بعد از ازدواج با توجه به شرایطم تصمیم میگیرم و اولویت همسر و فرزند هست  یه مورد از دوستان بود به خواستگارش گفته بود با نظر همسرم تصمیم میگیرم برم سر کار یا نه اون اقا پسر برداشت کرده بود دختر خانم اعتماد به نفس نداره  .
حالا لطفا شما بگید من چی بگم که اگه از طرف خوشم اومد جذب من بشه ؟
 ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)