سلام

عنوان پست مشخص هست و از شما راهکار می خواستم در این مورد. البته نمی‌دونم واقعاً کاری میشه کرد یا نه. آقا هستم و تقریبا اوایل سن ازدواج ام. از این لحاظ شک کردم که کاری میشه انجام داد یا خیر که به نظرم در بعضی موارد حق دارم. 

مثلا به عنوان یک آقا در جامعه ای که فشار جنسی بالا هست و راهکار مشخصی برای رفع این نیاز تعریف نشده (ازدواج با کدوم شرایط ؟) و از طرف دیگه خانم ها به رقابت با همدیگه هم که شده پوشش شون طوری شده که حتی اگه بیرون برم و وضعیت رو ببینم باعث تحریک میشه و این خودش به تنفر اضافه می کنه. از طرف دیگه وقتی این حالت به وجود میاد یه حس تقابل هم در آدمی شکل می گیره و باعث میشه این احساسات و کمبود ها رو به جنس مخالف خودش القاء کنه (یه جورایی همین وضعیت الآن که جامعه تو سیکل معیوب گیر کرده) .

گذشته از این ها، چیزی که من می‌خوام بدونم اینه که چطور باید تنفر از جنس مخالف رو از بین ببرم ؟ تا الآن سرم به کل تو درس و ورزش بوده و با این هدف تلاش کردم که وقتی ازدواج می کنم با کسی ازدواج کنم که اول حیا حفظ کرده باشه و برای هدف اش تلاش کرده باشه و یا شخصیت و اهل مطالعه باشه‌ ولی نمیدونم چرا شاید به دلیل شرایط فعلی جامعه دارم نا امید تر و نا امید تر میشم. اهل روابط دوستی نیستم حتی با هم جنس هام چون دارم خودم رو برای زندگی مشترک (ای که هنوز آینده اش برام نامعلوم هست) آماده می کنم تا بتونم همسر بهتری باشم چه از لحاظ مالی چه سواد و شخصیت.

شاید بهتر بود به جای تنفر می‌گفتم ترس. احساسی که خودم دارم ترس هست، حتی در خیابان وقتی دختری رو می بینم یه جور حمله ترس میاد. به روانشناس مراجعه کردم ولی تاثیری نداشت. نظر خودم راجع به این ترس غیر قابل پیش بینی کننده بودن جنس مخالفم هست . چون مثلا میگم طرف مقابل ممکنه آدم عصبی باشه ، ممکنه آدم آروم باشه ، ممکنه مذهبی باشه ، ممکنه ذهنیت اش امروزی تر باشه و ... 

فکر می کنم نقطه مشترک این احساسات ، نبود یه ساختار منطقی برای بررسی رفتار جنس مخالفم هست. از طرفی حس می کنم تمایل به خشونت از جنس مخالفم خیلی زیاد شده و منم انتظار رفتار با احترام رو دارم و برای همین دور می مونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)