سلام

شوهرم وانمود میکنه بچه ها مون فقط مال خودشه؟  5 سالی میشه ازدواج کردم  2 دختر و 1 پسر دارم که 3 سالشونه !! سه قلو بودن!

همسرم خیلی به بچه ها توجه میکنه ! وقتی از خونه میره بیرون بهم میگه مواظب بچه هام باش ! چند روز پیش یکی از دخترام دستش کمی خراش برداشت نمیدونید چقدر با هام دعوا کرد  !! خوب منم حق دارم از زندگی !!!بچه های منم هستن از خون منم هستن !! چیکار کنم ؟؟؟

رفتار شوهرم جوری که ازش میترسم بگم  منم از بچه ها سهمی دارم !! میاد خونه اول با بچه ها بازی میکنه اگه یکی شون بگه که صبح مامان اون جور کرد نمیدونید با من چه رفتاری میکنه !!!! هر چی از دهنش در میاد بهم میگه ... چرا حواست به بچه هام نیست ... از این حرفا !!!

کمکم کنید چطور به شوهرم بگم منم از بچه ها سهم دارم  !! این کاراش باعث شده هیچ کدوم از 3 تا بچه هام  طرفم نمیان !!! فقط پدرشونو میخوان ؟؟؟؟؟

با تشکر از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)