من یه پسر 26 ساله ام.

حدودا 18 سالم بود که متوجه شدم یکی از اقوام دورمون که یک سال ازم بزرگتره به من علاقه منده. اما با وجود اینکه از بچگی ازش خوشم میومد ابراز علاقش برام اصلا اهمیت نداشت ( البته  نا محسوس این کارو کرد. یعنی هر وقت مادرمو میدید اوضاع منو جویا میشد).

 اما حالا بعد از 5 سال اتفاقی دیدمش و حالا چند ماهی هست که مدام تو فکرمه. یعنی بهش علاقمند شدم. به نظر شما اینکه این خانوم یک سال از من بزرگتره برای ازدواج مشکل ساز نیست؟ البته استخاره کردم خیلی خوب بوده ولی نمیدونم چه طور با بحث سن کنار بیام؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)