سلام
تو رو خدا کمکم کنید داره زندگیم از هم میپاشه
من تازه عقد کدرم چند ماهی میشه . اوایل خوب بود ولی الان هر سری شوهرمو میبینم دعوامون میشه . خودش میگه منو خیلی دوست داره ولی من دلیل کاراش رو نمیدونم همه تو عقد اینجوری میکنن ؟
من داغون شدم نمیدونم چیکار کنم . همیشه به خودم میگم این دفعه سعی میکنم خوب پیش بره ولی بدتر از قبل میشه . نمیدونم چشه سنش کم نیست که بگم بچه است چه طوری باهاش صحبت کنم که مشکلشو بگه من اصلا ادم پر توقعی نیستم . تو این چند ماه فقط حلقه هامون رو خریدم و شرایط اقتصادی اونو درک میکنم دلم خیلی کادو میخواد ولی هیچی نمیگم میگم شاید نداره .
ازدواجش از روی شناخت بوده چطوری مسالمت آمیزتر با هم صحبت کنیم تو رو خدا کمکم کنید چطوری بفهمم چه مشکلی داره ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)