با سلام

حدود 6 ماهه عقدم. من یه مشکل اساسی دارم ، از این بابت غصه ام میگیره احساس گدا بودن بهم دست میده احساس میکنم خیلی کوچیک میشم.

چند روز پیش رفتیم دندون پزشکی تا دندونمو درست کنم کار که تموم شد به شوهرم گفتم پولشو حساب کن بریم گفت من ندارم خودت بده .

گفتم وا  ! گفت ندارم از کارتت بده . وای انقد خجالت کشیدم انگار دنیا رو سرم آوار شد و خودم دادم بالاخره. قبلا هم از این مشکلات داشتم بهشم گفتم اما فایده ای نداشته خب شما به من بگین من چیکار کنم و چطوری به شوهرم بفهونم که منم نیاز دارم که یکی تکیه گاهم باشه  و وقتی من اومدم سمتش پشیمونم نکنه.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)