سلام به همه خوانندگان محترم

"این دید شخصی من است قصد دعوا ندارم"

بسیار هستند خانواده های اصیل، همچنین زنان و مردان شریف و نجیب. البته اگر تحت چنین عواملی دچار تحول و دگرگونی نشده باشند! به دلایل زیادی مردان و زنان اصیل کم یاب شده اند در واقع در چشم نیستند. برای مردم خود تاسف میخورم با اینکه ما در کشوری اسلامی زندگی میکنیم اما علت همه ی این بی بند و باری ها از کجاست؟

به غیر از خانم هایی که مشکل اخلاقی دارند البته جنس خراب در همه چیز هست که من کاری به اون دسته ندارم. عده ای از خانم ها به علت کمبود توجه به ظاهر خودشون میرسن و ارایش های آنچنانی می کنند یا مانتو ها و شلوارهای چسبان می پوشند بعضی از دختران جوان و نوجوان هم هستند که فقط بخاطر زیبا دیده شدن به ظاهر خودشون میرسند؛ منظور شون از مطرح شدن خراب کردن جامعه و مردان نیست در واقع همان جلب توجه است.

اما واقعا سرچشمه همه ی این مشکلات از کجاست؟ میگویند در کشور ما آزادی نیست!! یه مدت گروه هایی تشکیل داده بودند که زن ها با موهای بدون پوشش در مکان های عمومی کشور عکس میذاشتن تا ازادی رو بقول خودشون ترویج بدن اما بنظر من هدفشون خراب کردن یک زن ایرانی و دین دار است نه ازادی.

چرا در کشور ما باید زنان ایرانی که نجابتشان زبان زد بوده با این همه زیبایی دچار تحول شوند؟ ، مگر موی مشکی چه نازیبایی دارد یا رنگ پوست یا رنگ چشم ؟ چرا باید خودشون رو مثل زنان خراب و ف.ا.ح.ش.ه درست کنند؟

چرا باید زنان ما چه در محیط جامعه و چه در شبکه های مجازی اینگونه خودشون رو به نمایش بذارن؟ چرا مردان کشور ما باید در لیست اول دیدن این فیلم های خراب و ناجور باشند؟ از بحث ارایش و اصلاح و زنانگی های مردان فعلا میگذریم . چرا زنان و دختران سرزمین من میخواهند زیبایی هایشون رو بنمایش بگذارند مگر سادگی عیب است.؟ نمی دانستم! ایا این ها به دلیل کمبود توجه و دیده نشدن نیست؟ یا مشکل عزت نفس است؟

من با عمل زیبایی و به ظاهر رسیدن مشکلی ندارم در حد تعادل ارایش کنید به شرطی عمل انجام بدهید که واقعا مشکلی داشته باشید. مگر از همین خانم های بلوند خارجی الگو و تقلید برداری نمی کنید؟ این ها زن هاشون اکثرا بدون ارایش هستند و بیشتر بازیگران و زنان خرابشون اینجور خودشون رو درست میکنند چون شغلشون با نمایش ظاهر و بدنشون تناسب داره.

البته به فیلم های مبتذل که این زن های ف.ا.ح.ش.ه.بازی میکنند شغل بازیگری نمی گویم. جدیدا دختران شون به خودشون میرسند اما مثل زنان ما خودشون رو مانند عروسک های مصنوعی بزک نمی کنند و ادعای داف بودن ندارند اصلا این ها معنی کلمه ی داف رو می دونند که مدام به خود نسبت می دهند؟ (duff=dumb ugly fat friend)یعنی دوست خنگ ، چاق و زشت .

چرا سلیقه ی یک مشت مرد مریض باید از زن ها مترسک های مصنوعی بسازد؟

حداقل چهره های زن های غربی که از انها تقلید میکنند طبیعی است. (براتون یه خاطره نقل از مادرم تعریف کنم.همسر پسردایی پدرم یک خانم خارجی بود و زمان عروسی یک فامیل دعوتشون کردیم و ارایشش کردیم رفت با اب شستش و گفت ما پوستمون رو با ارایش خراب نمیکنیم و در پیری کمی ارایش میکنیم..)

تعداد بسیاری از همین خارجی ها فقط هنگام فیلم برداری جلوی دوربین یا...ارایش می کنند.
فقط میگویم برای جلب رضایت و توجه دیگران ارایش نکنین. شاید زنان کشور من اصالت خودشون رو فراموش کردند که جایگاه شون رو به پست ترین گونه ترسیم می کنند؟ و این روزها خودشون رو به شکلی ارایش میکنند که شبیه غربی ها بنظر برسند؟.

من از نظر خودم مو و چشم مشکی واقعا زیباست .اگر میخوای متفاوت باشی فقط برای مردت رنگ کن ولی نمایش نده.. چرا باید در کشور ما این همه بحران اخلاقی باشد؟.. شاید همه ی این ها به این علت است که زنان و مردان ما باور و دین شان تضعیف شده. شاید فکر میکنند این مشروبات الکی و لباس های جلف و بدن های لخت ان ها رو با فرهنگ و شرافت میکند؟

اکثر مردم دارند از خدا فاصله میگیرند به چه علت؟ من نه چادر میزنم نه جا نماز اب میکشم این رو در قالب توهین بیان نکردم من زیاد با خدا نیستم اما توی دین من؛ گفته زن باید اینجور باشه منم سعی میکنم که اینجور باشم.

البته اگر وارد چیز های دیگر بشویم من اسلامی رو که در کشورم اشخاصی خاص، رواج می دهند قبول ندارم. اینکه کشور درست اداره نمیشود منازعات سیاسی فشارهای اقتصادی و اجتماعی چون  فقر و بی پولی بیداد می کند که بحثش جداست. روی صحبتم با کسانی هست که خدا را بیرحم نشان میدهند از همان ابتدا یادمان می دهند اگر اینطور کنید خداوند شما را از نقاط بدنتان اویزان میکند و شکنجه ها ی دردناک و ... خدا آنقدر هم بی رحم نیست مهربان است و بخشنده هم هست. نمیگم هر جور خواستید زندگی کنید گناه کنید و ... خدا اخرش شما رو میبخشد .نه فقط میگم در راه درست زندگی کنیم.

خیلی ها می گویند علاوه بر ترویج دین به شکل غلط کمبود فرهنگ یا سطح پایین فرهنگ سرچشمه ی  این مشکلات هست و من هم قبول دارم. باز هم عده ای میگویند زمان شاه که این بی بند و باری ها نبود حلال و حروم سر جایش بود هر کسی خراب و پی عیش و نوش بود جایش در کاباره ها بود. واقعا مشکل اصلی از کجاست؟؟

البته من بشخصه زمان شاه و ما قبل رو رو قبول ندارم چون خیلی فساد اون زمان ها ،هم زیاد بوده ولی ساکت می موندند... و همینطور حق و حقوق زن رو در زمان شاه قبول ندارم. اما حداقل اون زمان فقر و بدبختی زیاد نبوده فقیر میتونسته از پس شکمش و جای خوابش بر بیاد.اما اگر میتونستم زمان زندگیم رو انتخاب کنم به زمان کورش کبیر میرفتم(خنده).

این همه می گویند مملکت ما یکپارچه و متحد است باور کنید از داخل این اتحاد گسسته میشود. به دلیل همین تهاجم فرهنگی و سیاست های خارجی .

 اداره شدن مملکت به صورت نادرست با این زندگی های اشرافی که پایه و اساسش از حرام است به کجا می رسید؟... حالا همه این ها به کنار چرا واژه یک ایرانی بودن باید خجالت اور باشد؟ واقعا در این شبکه های مجازی شرمم میشود بیشتر عکس ها نوشته ها راجب مسائل ج.ن.س.ی هستند؟ اخر جوک و طنز ساختن از اینجور مسائل کجایش اسمش طنز خنده دار است؟

کجایش خنده دار است که ببینی زنان و مردان کشورت دارند به لجن زار کشیده میشوند؟ چرا جوان های ما باید اینگونه باشند؟ چرا این همه کمبود دارند؟ من حتی تربیت نادرست یک خانواده رو علت این مشکلات میدونم..باید به فرزندشون اهمیت بدهند که کارش به ناکجا کشیده نشود.. چرا توقع ها به این شدت بالا رفته است؟پایه و اساسش از کجاست؟ وقتی شخصی دچار مرگ مغزی میشود باید تمام اندام هایش را واگذار کند خوبی اش این است که جان خیلی ها را نجات می دهید اما جامعه ی ما پر از مغز های مریضی شده است.

که بیماری های روح و روان خود روی مغز های سالم اسکن می کنند..چرا یک جامعه ی اسلامی باید این همه قربانی های تجاوز های ج.ن.س.ی یا اسید پاشی های متعدد داشته باشد؟چرا قانون داران کشور من از هم ابتدا با چنین فاجعه هایی برخورد های متقابل نکرده اند ؟؟ اعدام و تمام. که حساب کار دستشان بیاید.

چرا از همان ابتدا وقوع اولین فاجعه دردناک ان را تیتر اول روزنامه های کشور نکردند؟ که موضوعی عادی شود دست درازی ها و تجاوز های بیشرمانه به زنان.اگر ماهم مانند سایر کشور ها از همان ابتدا خط قرمز را دور این رفتار های ناسالم می کشیدیم و مجازات متقابل میکردیم اینگونه در فساد های اخلاقی غوطه ور نمی شدیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)