سلام
از مقایسه کردن  خسته شدم
چرا خیلی از جوونها باید قربانی خواسته های خانواده ها و چشم رو هم چشمی ها بشن.
عاقا مگه ما آدم نیستیم؟
دخترم و 24 سالمه.
دخترفوق اللععععاده شاد و شیطونی هستم امما...
هر وقت خواستگار برام میاد عزا میگیرم.
چرا؟
چون:
چون مادر و پدرم موقع خواستگاری یه جورایی درمورد من حرف میزنن که انگار منم که خیلی خوب و فرشته ام (البته هستماااااا )
وقتی خانواده پسر میان و شرط و شروط خانواده من رو میبینن ... میرن!
مثلا":
14 سرویس طلای 23 عیار (بجز مهریه ها)
مسکن مستقل
خونه مستقل و قد و بالای آنچنانی رو که بااااید داشته باشه
مهریه رو که جدا با بزرگترای فامیل میبندن.
حالا ملاک چیه بنظرتون؟
آهااان... ملاک اینه که آخرین دخترفامیل هر چی بوده ازش بیشتر.
مثلا" اگه آخرین دخترفامیل 814 بود برا من باید مثلا 914 تا باشه!
جالبه که به اون 14 تای آخرش هم که میندازن عجییییییییب اعتقاد دارن ها!
خونه و ماشین که اگه نداشته باشه راه نمیدن!
من هر چی اعتراض میکنم میگن آخه به تو چه بچه؟
پدرم ارتشی هستن و مادرم خونه دار و کدباننووو خیلی دوستشون دارم
ولی خب مثلا  من خودم  مهریه 14 تا رو قبول ندارم. مثلا خودم رو 110 مدنظرم بود.
اما فقط کافیه بگم که من 110  تا میخام. ی طوری برخورد میکنن که ترجیح میدم لال مونی بگیرم
درسته مدرک تحصیلی خوبی دارم  و خیلی چیزای دیگه
ولی اخلاق و ایمان پس این وسط چی میگه؟
منطق و اینجور چیزا تو کتشون نمیره به هیچ وجههه
روحیه امو هنوز حفظ کردم و امیددارم یکی بیاد و راضی بشه... بعد حالا تو زندگی مشترک خودمون میریم کمش میکنیم (البته با سلام وصلوات و توکل بخدا)

خدا شاهده من رو قیافه اصن حساس نیستم
خودم میشه گفت خوشگلم (البته به نظر بقیه،تعریف از خود نباشه یه وقتی)
من فقط دلم میخواد طرفم مهربون و خوش اخلاق و با خدا و مث خودم دست و دل باز باشه (ترجیحا شهریوری ....خخخخ)  و عرضه ی زندگی جمع کردن داشته باشه...منم که عمرا بزارم آب تو دلش تکان بخوره...همه جوره پشتشم....
مالی....عشقی.....روحی ،خلاصه همه جوره تا آخرش باهاش هستم
اصلا هم دختر لوسی نیستم
میترسم بمونم رو دستشون اونوقت منو با پُتک بندازن بیرون...خخخخ
برا م دعاااااااااااااکنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)