سلام

من می خواستم بپرسم پسری که روابط نامشروع داشته پیش از ازدواج ، آیا در زندگی مشترک هم به این عادت ناپسندش ادامه میده؟

این فکر خیلی ذهن من رو مشغول کرده. چون دخترا میتونن حیا پیشه کنن. اما پسرا زود گول میخورن. تو اطرافم خیلی دیدم که میگم. پسری فقط رابطه براش مهمه حالا با هر کسی چه با زنش چه با دوس دخترش.

متاسفانه فیلمها و شبکه های بیگانه مشکلات ازدواج و ... همه باعث میشه پسر نتونه بعد ازدواج هم به وجود زنش قناعت کنه.

یعنی دلش میخواد صورت های دیگری رو هم تجربه کنه و یا همه ی حسن های دوست دختر هاشو تو زنش با هم میخواد.

من واقعاً نمیدونم با این مشکل چکار کنم. چون 28 سالمه و این جور که به نظر میاد پسرا تا این سن باکره نمی مونن. و اتفاقا اثرات ماندگاری تو رفتارشون خواهد داشت. یه سوال دیگه هم دارم چطور میشه فهمید پسری باکره است؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)