سلام
سوال اصلی :
من از دختر خانوما یه سوال دارم، اگر شما بدونید یه پسری دوستون داره ولی هیچ کار نمیکنه چه فکری میکنید؟؟؟
من به دختری ابراز علاقه کردم و ایشون میدونن میخوامش ولی چون شرایط ازدواجو ندارم و هم اینکه جراتشو ندارم کاری نمیکنم تا بلکه به ایده آلم برسم!!

من به قسمت اعتقاد دارم یعنی اگر مال هم باشیم بهم میرسیم ولی ب اینم که سرنوشت هرکس دست خودشه هم معتقدم یعنی همه چیز میتونه بایک اشتباه خراب شه!!!

من هر روز استرسام زیاد میشه؟؟؟ نمیدونم راهی که درپیش گرفتم ( صبر کردن ) درسته یا بقولی بدترینه (ممکنه باعث کج فهمی بشه؟)؟ نمیتونم راه درستو پیداکنم؟ تا حالا با دختری کاری نداشتم و هیچی نمیدونم ازشون!!

برای انکه بتونم با آمادگی کامل حاضرشم خیلی تو این زمینه مطالعه داشتم ولی چیزی نفهمیدم  دوست داشتم ی خواهر داشتم کمکم میکرد ولی نشد!!موندم چکارکنم!؟
باتشکر eror !!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)