سلام
تا حالا شده پسری رو بخواین و اونم شمارو بخواد ولی پدرتون با دلایل غیر منطقی مخالفت کنه؟
من دختری 19 ساله هستم که حدود 5 ماه با پسری آشنا شدم و تو این مدت واقعا دیدیم ملاکامون با هم میخوره و همه جوره مناسب هم بودیم و ایشون تصمیم گرفتن به خواستگاری من بیان و حتی خانواده ایشون خبر دارن و آماده اند تا پا جلو بذارن ولی پدر من با شنیدن موضوع عصبانی شد و کاملا مخالفت کرد.
دلیل پدرمم این بود که این آقا تحصیلاتش دیپلمه و کلا در سطح خانواده ما نیست . بدون اینکه اونو ببینه و بشناسه ردش کرد...
ولی این آقا واقعا خصوصیاتی دارن که امروزه کم پسری پیدا میشه با این خصوصیات... اهل هیچ دود و مشروب نیست خانواده داره و فوق العاده با ایمان و مذهبیه و مثبته.  از نظر ظاهر و اخلاقم کم نداره... شرایط ازدواج هم داره ولی پدرم به دلیل اینکه واسه درس و تحصیل من نقشه های زیادی داشت و از طرفی هم پدرم اهل چشم و هم چشمیه به خاطر تحصیلات و شغل آزاد این آقا کاملا مخالفت کرده .
حتی مادرم هم شرایط این پسر رو دیده و میدونه که واقعا مناسبه ولی پدرم تا اسمش میاد شروع به داد و بیداد میکنه و اصلا حاضر نمیشه حتی ببینتش بعد قضاوت کنه...
یه مشکل دیگه که هست پدر این پسر افغانی هستن و مادرشون ایرانی ... ولی از لحاظ ظاهری نه پدرش و نه خودش اصلا شبیه افغان ها نیستن ،  این پسر ایرانی محسوب میشن...
ولی پدرم به همین دلیل بهشون خیلی توهین کرد جلوی ما... نمیدونم چیکار کنم ما واقعا همو دوس داریم... اگه کسی تجربه ای در این باره داره یا میتونه راهنماییم کنه... پدرم واقعا بی منطق و ندیده مخالفت میکنه.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)