سلام
میخوام از آقا پسرایی که قصد ازدواج دارن و به خانوادشون سپردن بپرسم که چه ملاک ها و ویژگی هایی رو به مادر و افراد دیگه گفتید که مد نظر داشته باشن؟
چه ویژگی هایی رو بهشون گفتید که تو اولویته؟ (لطفا به ترتیب بنویسید)
مادرتون و افراد دیگه چقدر به چیزی که مد نظر شماست توجه و دقت دارن؟
دو تا چیز دیگه که میخوام بدونم :
چقدر احتمال داره یه مادری یه دخترو نپسنده اما اون دختر دقیقا همونی باشه که پسر میخواسته؟؟
ینی بنظرتون مادرا بیشتر به سلیقه ی خودشون عمل میکنن یا به سلیقه ی شما؟؟
برای مثال :
من خودم به عنوان یه دختر به مادرم گفتم اگر پسری مومن، در حد خودم یا بالاتر بود بی چون و چرا قبول کن بیان خواستگاری و ویژگی های دیگه رو وقتی اومدن بررسی میکنیم و به نتیجه میرسیم ولی اگر همه ی موارد دلخواه منو داشت و ایمان و تقیّدی نداشت ردش کن مادرمم دقیقا همین کارو میکنه و همیشه فقط میگه دختر من اول از همه یه آدم مومن میخواد .

ممنونم از همتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)