سلام به همه

من 18 سالمه و خواستگارم 19 ساله هست سوالم اینه بارها دیدم که پسرایی که زود ازدواج میکنن اختلافای زیادی با همسرشون دارن و اینکه رفتاری بچه گانه دارن.

خودم تا حدودی امادگی دارم اما طرف با اینکه شرایطش رو داره ولی میترسم . از این زمونه میترسم.

از اینکه خانوما زودتر پیر میشن و بیرونم همه خانوما گریم کردن و ... از اینکه هی داد و بیداد کنه و هی بخواد بزرگ شدنش رو به رخ بکشه اخه سنش کمه .

پولدارن ولی اصلا لوس بارش نیاوردن اهل کارم هستش و تا حالا با هیچ دختری نبوده اما فیلمای س ک س ی نگا کرده. منم ازاین بابت ناراحتم چون ایمان رو از ادم میگیره و ایمان از نظر من یعنی خیلی چیزا .

صریح بهم بگین  و حدسم نزنین که بهش علاقه دارم یا خوشم نمیاد . از نظر من علاقه بعد ازدواجه واسه یه دختر .

من همیشه سعی میکنم واقع بین باشم از بچگی دوسم داره و منم یه بار از مشاور شنیدم اکثر این ازدواجا درست نیست .
اره شاید منظورش احساسی برخورد کردن بود اما ازدواج بهتر از گناهه البته ما هیچ رابطه ای نداشتیم . در ثانی در اسلام توصیه شده در سنین پایین ازدواج کنید .

اگه تجربه دارین یا متخصصی تو این سایت هست لطفا کمکم کنید .

از همتون ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)