من و داداش و مادرم واقعاً خسته شدیم. حتی داداش ده ساله م هم صداش در اومده. واقعاً بریدیم. پدرم با همه انسان‌های روی کره زمین قطع رابطه کرده. ما داریم از تنهایی افسرده و مریض می شیم.

تمام اقوام هم در شهر دیگری هستند. مادرم رانندگی بلد نیست و پدرم هم نمی ذاره ما خیلی بریم شهر دیگه پیش مادر بزرگ و فامیل‌ها بمونیم. تمام زندگی ما مثل دوران قرطینه کروناست.

من دختر بیست و ... ساله هستم و تمام روزهای دوره کودکی در فکر و خیالم با خانواده مورد علاقه و دوستان و خانواده خیالی بودم ولی وقتی بزرگ‌تر که شدم از خیال پردازی بیهوده خسته شدم و پدرم هم همواره با خانواده خودش و مادرم و من و مادرم در حال جنگ بود و منو در نوجوانی که حساس‌ترین دوره زندگی هر آدمیه برد پیش خواهرش که اختلال روانی داره.

خودش هم به شدت عصبیه و خود شیفته و دیکتاتور و گند زده به اعتماد به نفس مون، الآن که قطع رابطه کرده با همه انسان‌ها خیالش راحت شده و اجازه نمی ده مامانم بیش‌تر از چند ساعت از خونه بره بیرون چون از مادرم غذا می خواد و مادرم رو مثل یه کنیز به کار گرفته.

از جوونی تا الآن همیشه مشکل مالی داشتیم و پدرم همیشه سر یه چیزی و یه بهونه ای پول هاش رو به باد می داده. الآن هم ۸ ساله که کنکور سراسری تجربی میده و میگه من می خوام دکتر می شم و خونه رو مثل پادگان کرده و کلی هم خرج کرده جیب مون رو خالی کرده و بازم می خواد برای کنکور بخونه...

منم تازه رفتم دانشگاه تو یه شهر دور و منم خرج دارم و پولم نمی رسه. این قدر تو تنهایی موندم نمی دونم چطور دوست پیدا کنم و تنهای تنها هستم می خوام تو جمع برم ولی نمی تونم و این قدر پدرم حساسیت نشون میده هر پسری رو می بینم فرار می‌کنم. هیچ کسی هم به من پیشنهاد خواستگاری و ازدواج نداده حتی یک  نفر.

از لحاظ قیافه همه میگن که خوشگلم ولی یه کم لاغرم.  می‌ترسم تا آخر عمر مجرد بمونم در حالی که همسن و سالانم چه کوچک‌تر چه بزرگ‌تر حتی اون هایی که زشت و بد اخلاق هستند هم کلی پشنهاد دارن ولی من نه. از ... تا عمه هم ... تاش طلاق گرفتن و کلی حاشیه و ماجرا دارن.

به خاطر همین می خوام یه بچه رو به سرپرستی بگیرم تا از تنهایی دق نکنم. ولی نه پولش رو دارم و نه مکانش رو و نه شرایط سنیش رو. می خوام به هر قیمتی شده از تنهایی در بیام و وقتی تابستون ها بر می‌گردم خونه به شدت افسرده می شم. امسال اولین تابستونم هست که از دانشگاه برگشتم خونه. خواهش می‌کنم کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)