سلام

من واقعا به راهنماییتون نیاز دارم ...

دختری 28 ساله هستم  با تحصیلات ارشد که دو سال پیش با یه آقا پسر به قصد ازدواج آشنا شدم  و رابطه ما یه رابطه سالم بود .

حدودا سه چهار ماه بعد آشنایی ایشون به خواستگاریم اومدن اما با مخالفت شدید خانواده ام به خصوص پدرم مواجه شدند...

و اصلی ترین دلیل مخالفت پدرم دوری راه بود. ایشون دو بار به خواستگاری اومدند و هر دو بار جواب رد شنیدند اما بعد اون بدلیل علاقه ای که بینمون بود رابطه رو از طریق پیامک قطع نکردیم ولی ایشون مایلن دوباره به خواستگاری بیان  و منتظره شرایط کاریش بهتر بشه ...

شهرای ما حدود ده ساعت از هم دوره  و اونا علاوه بر دوری،  خانواده و ظاهر خواستگارم نپسندیدن  اما از نظر من از لحاط خانواده هم سطح  هستیم و از نطر ظاهرم ایشو قابل قبولن اما من به دلیل برخورد شدید پدرم خیلی می ترسم چون دختر حساسی هستم و یاد اون روزا میفتم که با مخالفت پدرو مادرم آرزوی مرگ داشتم و با فکر کردن به خواستگاری دوباره احساس ترس شدیدی پیدا میکنم.

خواهش می کنم راهنماییم کنید چطور دوباره این موضوعو مطرح کنیم چون پدرم ازم قول گرفته دیگه با خواستگارم رابطه تلفنی نداشته باشم ... و اینکه چکار کنیم تا پدر و مادرم راضی کنیم... خیلی ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)