سلام
من یه دختر 31 ساله هستم . زندگی شادی داشتم و خوب درس خوندم. دکتری گرفتم تو یه رشته دیگه لیسانس گرفتم. همه فرصت های شغلی بدون هیجان و حقوق پایین رو رد کردم. تقریبا تو این 13 سال همواره مورد توجه آقایون بودم. هیچ وقت دوست پسر نداشتم. اما بخشی از دوستانم آقایان همکلاسی و هم دانشگاهیم هستند. 3 بار نامزد کردم. اما هر سه بار به هم زدم. وقتی نامزد میکنم افسرده میشم و مثل یه بیمار همش روی تختم افتادم. اما وقتی بهم میزنم نامزدیم رو به فاصله یه هفته شاد و سر حال و پر انرژی میشم....
لطفا کمک کنید. بگید چیکار کنم... تا نامزدی رو به هم نزنم و تو دوران نامزدی افسرده نشم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)