سلام، دارم عذاب می کشم خواهشا اگر کسی می تونه راهنماییم کنه.

من مغازه دار هستم 27 سالمه، زمستون 93 دختری وارد مغازم شد و بعد اینکه چند تا جنس بهش نشون دادم اون رفت. وقتی که رفت 2 _ 3 ساعت قفلش شده بودم همش بهش فکر می کردم .

خلاصه ی داستان اینکه عاشقش شده بودم. اما حس عجیبی بود که تا به حال تجربش نکرده بودم. من دخترای زیادی رو دیدم اما هیچ وقت اونطوری  نشده بودم . هر از گاهی از جلوی در رد می شد و منم نگاش می کردم و باز حس عجیب و غریبی بهم دست میداد.

خلاصه کنم دوستان هر وقت که می دیدمش ناخودآگاه بهش اخم می کردم چون حس عجیبی بهم می داد. 5_6 ماهی گذشت و تصمیم گرفتم که بهش بگم که عاشقش شدم اما نگو اون عاشقم شده بود و وقتی من بهش اخم می کردم حس می کرد که دارم براش کلاس می ذارم .

الانم ازم متنفر شده اصلا هم نمی خواد به حرفام گوش بده، حتی نامه براش نوشتم که بهش بدم اما اون ازم متنفر شده. دارم عذاب می کشم از اینکه اون بد متوجه شده، من از همون اول عاشقش شدم اما اون فکر می کنه که من براش کلاس می ذاشتم.

دارم آتیش می گیرم باید چیکار کنم، اصلا نمی خواد که به حرفم گوش بده.  خواهش می کنم یه راهی بهم بگید که نفرتش رو از بین ببرم.

از خانم ها خواهش می کنم کمک کنن. چندین بار هم بهش گفتم که بزار باهات صحبت کنم اما ازم متنفر شده.

نمی دونم همینطوری هی بهش بگم . احساس می کنم دارم خار می شم از طرفی هم وقتی میبینم که اشتباه برداشت کرده آتیش می گیرم

خواهشا کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)