سلام

تو رو خدا هر راهی بلدید به من بگید خواهش میکنم ازتون
وقتی شوهرم اومد خواستگاری بهم قول ارشد بخونه من دانشجوی یکی از رشته های عالیه مهندسی در یک دانشگاه خوب دولتی هستم و شوهرم استخدام و کارمند دولت هست و لیسانس یکی از زیرشاخه های حقوق اما الان زده زیر قولش من به دکتری فکر میکنم معدل کلم بااینکه متاهل هم شدم 17است تو رشته ی من این معدل عالیه
اما همیشه دوست دارم شوهرم ازم یه پله جلوتر باشه بارها بهش گفتم من اول پیشرفت تو رو میخوام بعد خودم اما اون قبول نمی کنه یعنی چند وقت یه بار قول میده ولی شاید در سه روز 5ساعت درس بخونه همش میخوابه خیلی اعصاب خود کنه دلش نمیخواد تلاش کنه اسمشو نوشتیم آزمون اما خیلی
هردمبیل  دلش میخواد همش بخوابه و بخوره و تفریح کنه باهاش که حرف میزنم خودش قبول داره اگه درس بخونه لذت بعدش بیشتره ولی باز زیر قولش میزنه یه روز میگه امروز خستم امروز روزم امروز
اعصاب ندارم کلا بد قوله جلوش اشک ریختم التماسش کردم غیرتی نمیشه بچسبه به درسش
همش 23 سالشه من از اول بهش گفتم حسن ازدواج ما اینه هر دو جوونیم و هم پا میتونیم با هم بپریم اونم همینو میخواد ولی میخوابه نمیدونم چه خاکی تو سرم کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)