سلام

من میدونم سوالم شاید تکراری باشه ولی در این زمینه به کمک نیاز دارم واقعا ...
من مجردم و از ازدواج کردن بخاطر روابط زناشویی به شدت میترسم نمیدونم باید چیکار کنم .
به طوری از این قضیه وحشت دارم که هرگز نمیتونم به ازدواج کردن فکر کنم .یعنی من خودم به شدت ادم خجالتی ای هستم و هیچ وقت نمیتونم فکر کنم که قراره زمانی برهنه باشم جلوی مردی.

بله درسته که ایشون محرمه و عیبی نداره ولی واقعا برام غیر ممکنه یعنی تصمیم دارم که هرگز ازدواج نکنم چون واقعا نمیتونم و میدونم که به قدری خجالت میکشم که بعد ازدواج  اجازه ی هیچ کاری رو به طرف مقابلم نمیدم و اونم قطعا ازم زده میشه .

شاید شما بگین همه اوایل ازدواج یا قبل ازدواج چنین حسی دارن و بعدها رفع میشه ...اما من خودمو میشناسم و میدونم که مشکل من به این سادگی ها حل شدنی نیس. به محض اینکه تو منزل حرف از ازدواج و خواستگاریم میشه از فکر کردن به اون موضوع ضربان قلبم به هزار میرسه و میخوام از شدت شرم برم تو زمین.

وای به روزی که قرار باشه همچین چیزی اتفاق بیفته. اصلا تصورشم برام ممکن نیست. می بینم که دخترای فامیل و دوستام و هم دانشگاهی هام همه هم سن و سالای من ازدواج کردن یا در شرف ازدواجن و خیلی خوشحال و شاد و پر انرژین و همیشه برام سواله که ایا این ها مشکل من رو ندارن و میتونن بدون ترس و شرم با این قضیه کنار بیان؟ و در آخر هم به این نتیجه میرسم که همه میتونن بجز من.

نمیدونم چیکار کنم خودمو میشناسم و میدونم که تا آخر عمر مجرد میمونم و خیلی ناراحتم که چرا باید انقدر خجالتی باشم که مجبور بشم از نعمت ازدواج و داشتن همسر محروم بشم.

و از طرف دیگه بجز خجالت حس میکنم که زیاد میلی به برقراری رابطه ندارم نمیگم سرد هستم چون نیستم و مثلا با خواندن مطالب مرتبط با اینجور مسائل تحریک میشم اما خیلی تمایلی ندارم و خوشم نمیاد انجام بدم شایدم بخاطر همون خجالته باشه نمیدونم..

میدونمم که اقایون اکثرا گرم مزاج هستن و هیچ وقت سراغ دختری مثل من نمیان.
بهم بگید چطوری با خودم کنار بیام و انقدر ترس بیهوده نسبت به ازدواج نداشته باشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)